چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام مرتضی خاکباز - لرستان

حوزه / مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان گفت: اجرای برنامه های باشکوه و پرمحتوا می تواند در نهادینه کردن فرهنگ ولایت پذیری در بین مخاطبان موثر واقع شود.

حجت الاسلام مرتضی خاکباز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در خرم آباد با بیان اینکه از ابتدای دهه ولایت تا پایان عید سعید غدیر خم جشن های ویژه این ایام همراه با برنامه های متنوع فرهنگی در امامزادگان شاخص استان در حال برگزاری است افزود:در برنامه های ویژه دهه ولایت در امامزادگان و بقاع متبرکه استان لرستان، مبلغان به تبیین و تشریخ فلسفه غدیر در بین مخاطبان خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اینکه برنامه های ویژه دهه ولایت در ۴۶ بقعه متبرکه شاخص استان لرستان برگزار خواهد شد تصریح کرد:از ابتدای این دهه تا پایان ،طرح های عمرانی فرهنگی نیز به تبرک این دهه در امامزادگان استان به بهره برداری رسیده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از کلنگ زنی ۸۰ باب زائر سرا در جوار بقعه متبرکه امامزاده محمد بن حسن(ع) الیگودرز خبر داد و افزود: در این شهرستان صحن دارالشفای این امامزاده نیز آیینه کاری و نما کاری شده است.

حجت الاسلام خاکباز در پایان بر برگزاری باشکوه برنامه های عید سعید غدیر خم تاکید کرد و گفت:اجرای برنامه های باشکوه و پرمحتوا می تواند در نهادینه کردن فرهنگ ولایت پذیری در بین مخاطبان موثر واقع شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha