چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حوزه علمیه ازنا

حوزه/ معاون آموزش مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) شهرستان ازنا از تحصیل ۷۰ طلبه و راه اندازی سطح دو در این مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام عادل مهدوی کیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به این که مدرسه امام جعفر صادق(ع) ازنا در سال ۱۳۶۱ به همت امام جمعه وقت، در زمینی به مساحت ۳ هزار متر مربع احداث شد، گفت: پذیرش طلاب در همان سال آغاز شد.

وی با اشاره به این که در حال حاضر ۷۰ طلبه سطح ۱ در پایه های ۱تا ۷ در مدرسه امام جعفر صادق(ع) ازنا مشغول به تحصیل هستند، تصریح کرد:امسال برای اولین بار با راه اندازی سطح ۲ در این مدرسه، برخی از طلاب به تحصیل در این سطح مشغول شده اند.

معاون آموزش مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) ازنا با اشاره به این که طلاب این مدرسه با حضور در مساجد، مدارس و... رسالت تبلیغی خود را انجام می دهند، خاطر نشان کرد:حضور طلاب در مدارس شهرستان و بین دانش آموزان در پاسخگویی به رفع شبهات نوجوانان موثر است.

حجت الاسلام مهدوی کیا با بیان این که برنامه های قرآنی برای طلاب در طول سال برگزار خواهد شد، گفت: طرح حفظ، تفسیر و رحله از جمله برنامه های قرآنی است که برای طلاب هر ساله اجرا می شود.

وی از برگزاری کارگاه های پژوهشی، فن بیان و مقاله نویسی برای اساتید و طلاب این مدرسه خبر داد و بیان داشت: این کارگاه ها نیز در طول سال با هدف ارتقاء سطح علمی آموزشی و پژوهش طلاب برگزار خواهد شد.

معاون آموزش مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) ازنا در پایان از ساخت حسینیه و چندین کلاس درس در این مدرسه خبر داد و افزود:با جذب اعتبارات و کمک خیران امسال فضاهای فوق برای انجام برنامه های مذهبی، فرهنگی و آموزشی احداث شده است و از لحاظ فضای فیزیکی، طلاب مشکلی ندارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha