یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 394332
۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
دوره  آموزشی ناصحین قضایی در تیپ امام صادق

حوزه/ دوره آموزشی ناصحین قضایی و کارگاه مصون سازی فرهنگی با عنوان جنگ رسانه ای غرب علیه جمهوری اسلامی ایران در سالن اجتماعات تیپ ۸۳امام جعفرصادق (ع) برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» دراین دوره کارشناسان و اساتیدی از ستادامربه معروف ونهی ازمنکر و دادگستری ضمن بیان ضرورت، شیوه ها،مراحل وقوانین امربه معروف ونهی ازمنکرراهکارهای عملی وتجربیات خود را دربهترانجام دادن این فریضه دراختیار مخاطبین قراردادند.

حجت الاسلام بیگ زاده ، ترویج امربه معروف ونهی ازمنکر را سبب پیروزی انقلاب اسلامی در جامعه دانست.

 مسئول اجرایی ستادامربه معروف ونهی ازمنکرضمن بیان مصادیق منکرات درجامعه بر تاثیر بالای تذکر لسانی تاکید کرد.

 حجت الاسلام سلیم زاده از دیگر کارشناسان دعوت شده در این دوره آموزشی بود و یکی از وظایف آمران به معروف وناهیان ازمنکررا ،شناخت کامل واجبات وحرامهاوقوانین جمهوری اسلامی دانست.

همچنین درپایان دوره به منظورارزیابی اطلاعات ومطالعات شرکت کنندگان دراین دوره آزمون برگزارگردید.

مسئول برگزاری این دوره گفت: خواهرانی که نمره قبولی را کسب کنند ضمن دریافت کارت ناصح قضایی به تذکرلسانی مشغول خواهندشد.

برگزاری کارگاه مصون سازی فرهنگی

کارگاه مصون سازی فرهنگی با عنوان جنگ رسانه ای غرب علیه جمهوری اسلامی ایران با حضور دکتر بذر افشان از اساتید فعال در فضای مجازی در تیپ 83 امام جعفر صادق (علیه السلام) برگذار شد.

در این کارگاه دکتر بذر افشان اظهار داشت: از جمله ترفند های دشمن برای مقابله با موضوع  بیداری اسلامی ، اسلام هراسی و ایران هراسی است که نوک پیکان یه سمت شیعه هراسی است و متاسفانه به جهت در دست داشتن رسانه های دنیا و عدم اطلاع کافی مردم از اسلام ناب محمدی(صلی الله علیه و آله)، دشمن در این زمینه پیشرفتهایی داشته است.

وی با خطیر خواندن وظایف روحانیون و دیگرسردمداران فرهنگی جهت معرفی اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله)، مهارت آموزی نیروهای انقلابی و حضور گسترده در فضای انقلابی را بسیار ضروری توصیف کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha