یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
اعزام مبلغان

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه استان یزد گفت: در جلسه ای که در شهرستان بهاباد برگزار شد مقرر شد با اعزام مبلغان دینی به مدارس این شهرستان، انجام فعالیت های فرهنگی، دینی و اخلاقی در دستور کار آنان قرار گیرد.

 حجت الاسلام سید محمد محسن حسینی پور، در گفتگو به خبرنگار «حوزه» در یزد با اشاره به اعزام مبلغ به مدارس، گفت: در چند روز گذشته با اعلام راه اندازی مدارس امین و یا اعزام مبلغ به مدارس آموزش و پرورش توسط معاونت تبلیغ حوزه علمیه یزد، از شهرستان هایی که توانایی تامین منابع مالی برای اعزام مبلغ را داشتند درخواست شد تا آمادگی خود را در این زمینه اعلام کنند که فرمانداری شهرستان بهاباد اعلام آمادگی کرد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان یزد ادامه داد: برای پیگیری این مسئله، جلسه ای با حضور فرماندار بهاباد، معاون تبلیغ حوزه این شهرستان، مسئول آموزش و پرورش و مسئول اداره تبلیغات بهاباد در ساختمان فرمانداری برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: در این جلسه پس از توضیحاتی که در رابطه با عملکرد مدارس محمد امین داده شد، فرماندار بهاباد قول مساعد داد که بخشی از هزینه ها را تأمین کند. همچنین در این جلسه مقرر شد تا تعدادی از مبلغان نسبت به اجرای برنامه های فرهنگی، دینی و اخلاقی در مدارس تلاش کنند .

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha