یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شهادت ۲ عزادار شیعه در پاراچنار بدست تکفیری‌ها

حوزه/ دو عزادار شیعه در شهر واه کینت، واقع در ایالت پنجاب پاکستان با شلیک گلوله‌های تروریست‌های تکفیری لشکر دیوبندی جهنگوی به شهادت رسیدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، دو عزادار شیعه در شهر واه کینت، واقع در ایالت پنجاب پاکستان با شلیک گلوله‌های تروریست‌های تکفیری لشکر دیوبندی جهنگوی به شهادت رسیدند.

قربانیان این حمله تروریستی با اسامی نظر علی پسر محمد علی و دلدار حسین شاه، پسر علی میرزا معرفی شده‌اند که اصالتا اهل پاراچنار بوده‌اند. آن‌ها در منطقه واه سکونت داشته و در این شهر مشغول به کار بوده‌اند. هر دو قربانی در لحظه تیراندازی درجا کشته شدند و پیکرهای آن‌ها برای کالبدشکافی به بیمارستان ستاد تحصیل حسن عبدال منتقل شدند.

این جنایت زمانی رخ داد که نظر و دلدار پس از حضور در یک مجلس عزاداری امام حسین (ع) در حسینیه تازه ساخت قائم آل محمد، قصد بازگشت به خانه را داشتند که تروریست‌های تکفیری دیوبندی وهابی لشکر جنگهوی سوار بر موتورسیکلت به روی آنان آتش گشود. موتورسواران پس از ارتکاب جنایت از صحنه متواری شدند.

سازمان‌های شیعه به شدت این ترور را محکوم کرده و از پلیس خواستار دستگیری مجرمان شدند، پلیس پاکستان تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرده ولی هنوز هیچ کس در این رابطه بازداشت نشده است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha