چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام خلیل زاده امام جمعه فرانکفورت

حوزه/ امام جمعه فرانکفورت با اشاره به کشتار عزاداران حسینی اظهارداشت: اين گونه حركات وحشيانه و سكوت اعجاب برانگيز مراجع بين المللي حقوق بشر محكوم است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمين خليل زاده امام و مدیر مركز فرهنگ اسلامي فرانكفورت در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع امام علي عليه السلام این شهر با اشاره به جنایات عربستان در یمن گفت: در هفته گذشته شاهد حملات وحشيانه اي در يمن بوديم كه موجب كشته شدن تعداد زيادي از زنان و كودكان و مردان بي گناه و غير نظامي شد.

وی افزود: همچنين شاهد حملات و مزاحمتهايي براي دوستان خاندان پيامبر براي اقامه عزاي امام حسين عليه السلام در افغانستان و ساير كشورها بوديم كه در افغانستان باعث شهادت جمعي از خواهران و برادران ما شد.

امام جمعه فرانکفورت تصریح کرد: اين گونه حركات وحشيانه و سكوت إعجاب برانگيز مراجع بين المللي حقوق بشر از نظر ما محكوم است.

* وقتي انسان ارزش خودش را شناخت به هر عملي تن نمي دهد

حجت الاسلام و المسلمين خليل زاده در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت خودشناسی اشاره کرد و اظهار داشت:انسان وقتي خودش را شناخت به قدر و قيمت خويش پي مي برد و وقتي ارزش خودش را شناخت به هر عملي تن نمي دهد.

وی ادامه داد: خودشناسي موجب مي شود انسان نسبت به خطراتي كه كرامت و ارزش نفسش را پايين مي آورد آگاه شود و در مي يابد كه گناهان چطور ارزش و عظمت روحش را كاهش مي دهد. همچنین خودشناسي  موجب مي شود انسان به استعدادها و توانايي هاي پنهان خويش پي ببرد و بتواند با به كارگيري و شكوفايي استعدادهايش مراحل موفقيت و فضيلت  را طي كند.


 





 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha