یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جوان فلسطینی ، در اثر زخم‌های ناشی از گلوله جان داد

حوزه/ جوان فلسطینی که در سال ۲۰۰۷ توسط نظامیان صهیونیستی در رام الله، مجروح شده بود، سرانجام در سحرگاه امروز در اثر شدت جراحات وارده و زخم‌های ناشی از گلوله‌ها به شهادت رسید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، به گفته منابع بیمارستانی فلسطینی در بیمارستان المقاصد در شرق بیت‌المقدس، یک جوان فلسطینی که در سال 2007 توسط نظامیان صهیونیستی در رام الله، مرکز کرانه باختری مجروح شده بود، سرانجام در سحرگاه امروز در اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

این منابع اعلام کردند که محمد جودا در سال 2007 توسط جاسوسان اسرائیلی که به رام الله نفوذ کرده بودند چندین مرتبه مورد شلیک گلوله قرار گرفت و از آن زمان تاکنون در وضعیت دردناکی به سر می‌برد و وضعیت سلامتی‌اش هر روز دچار زوال بوده است. جودا که از زخم‌های متعدد گلوله رنج می‌برد، در حالی جان خود را از دست داد که در بیمارستان المقاصد تحت درمان قرار داشت.

درحال حاضر پدر جودا، قصد دارد پیکر او را به رام الله بازگرداند تا مراسم تشیع و سوگواری برگزار شود. به همین منظور از مقامات دولت خودگردان فلسطین خواسته تا پیکر او را از اسرائیل بازپس بگیرد. قابل ذکر است که جودا اصالتا از اهالی نوار غزه بوده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha