شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام طیبی فر

حوزه/ امروز دشمن با ویروس های خود درصدد نفوذ در بدنه نظام، انقلاب و دین هستند و حوزه علمیه به عنوان نگهبان فکری انقلاب اسلامی و تشیع، باید مراقب چنین ویروس هایی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» حجت الاسلام و المسلمین حسین طیبی فر در همایش یک روزه بسیج روحانیون و طلاب حوزه های علمیه در سالن اجتماعات جامعه مدرسین، اظهارداشت: حوزه علمیه به عنوان خاستگاه و مادر انقلاب اسلامی می باشد، به همین دلیل حوزه باید از انقلاب به‌خوبی مراقبت کند و برای سرعت بخشیدن به انقلاب از همه ظرفیت و توان خود بهره ببرد.

وی با بیان اینکه حوزه علمیه باید مراقب ویروس‌هایی باشد که به دنبال ضربه زدن به ستون انقلاب هستند، افزود: باید حوزه این ویروس‌ها را شناسایی کرده و انقلاب اسلامی را از وجود آن‌ها پاک‌سازی کند و از جمله وظایف اصلی بسیج روحانیون همین مسأله است.

حجت الاسلام و المسلمین طیبی فر ادامه داد: به عنوان کسانی که می‌خواهیم انقلاب باقی بماند، باید حربه‌های دشمن را بشناسیم و از نفوذ او جلوگیری کنیم، رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که بسیج باید این مسأله را دنبال کند، اگر حربه‌های دشمن را نشناسیم، از او ضربه خواهیم خورد.

وی که در جلسه پرسش و پاسخ های همایش بسیج روحانیون سخنرانی می کرد، با اشاره به‌ضرورت رسیدن به خودباوری در کشور، اظهارداشت: شاهد هستیم، افرادی مسؤولیت اجرای اقتصاد مقاومتی را به عهده گرفته‌اند که خودشان می‌گویند برای اداره اقتصاد باید کارشناس از خارج بیاوریم.

فرمانده تیپ 83 امام صادق(ع) گفت: حوزه انقلابی به شاه کلیدهایی که رهبری در کلام خودشان بیان می‌کنند، توجه دارد و این مسائل را تبیین می‌کند.

وی افزود: حوزه علمیه نگهبان فکری انقلاب اسلامی است و باید مراقب باشد تا به انقلاب ضربه‌ای وارد نشود.

انتهای پیام    313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha