شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام عسکر دیرباز

حوزه/ عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: هدف اصلی استکبار جهانی در برهه حساس کنونی تلاش برای نابودی فکر، اندیشه و فرهنگ اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین عسکر دیرباز در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 13 آبان و نیز تجلیل از حماسه دانشجویان پیرو خط امام (ره) در تسخیر لانه جاسوسی اظهار داشت: پیام مهم 13 آبان برای همیشه تاریخ این است که ما نباید در برابر استکبار جهانی کوتاه آمده و از آرمان ها و اهداف مقدس انقلابی خود غفلت کنیم.

وی با اشاره به این که حضرت امام (ره) تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان انقلابی را انقلاب دوم عنوان کردند، افزود: آمریکا در طول بیش از نیم قرن گذشته همواره علیه ملت ایران به دنبال توطئه و فتنه انگیزی بوده و فقط به منافع خود و رژیم منحوس صهیونیستی فکر کرده است و در برابر چنین رژیم جنایتکاری باید مقاومت کرد و این راهی بود که به خصوص در 13 آبان تجلی خاصی یافت.

رئیس دانشگاه قم همچنین با بیان این که مرام و اندیشه حضرت امام (ره) همواره در مسیر استکبارستیزی و نفی خوی استکباری آمریکا بوده است، گفت: متاسفانه برخی می خواهند در اندیشه و مکتب امام راحل تحریف کنند و حال آن که به تعبیر مقام معظم رهبری همه ما باید نسبت به این خطر و توطئه هوشیار و مراقب باشیم و بدانیم که آمریکا هیچ گاه دست از دشمنی با ملت ما برنداشته است و برنمی دارد.

وی بیان داشت: به طور خاص امروز استکبار جهانی که مصداق بارز و اتم آن آمریکاست به دنبال مقابله شدید با انقلاب اسلامی است و در این راه از هر حربه و شیوه ای استفاده می کند تا اندیشه و فرهنگ دینی و انقلابی را نابود کند و در این مواجهه وظیفه ما استقامت توام با بصیرت و هوشمندی انقلابی است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha