شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام حسینی خراسانی

این عضو جامعه مدرسین به بدعهدی های آمریکا بعد از انجام مذاکرات اشاره داشت و گفت: یکی از دستاوردهای مهم مذاکرات هسته ای، روشن تر شدن ماهیت استکبار برای ملت ما بعد از بدعهدی ها، پیمان شکنی، زیاده خواهی، تکبر و زورگویی آمریکایی ها است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، با اشاره به 13 آبان به عنوان روز استکبارستیزی، اظهار داشت: آنچه از امام خمینی(ره) بنیان گذار جمهوری اسلامی، رهبر معظم انقلاب و هویت و ماهیت انقلاب اسلامی آموخته ایم، ضرورت دارا بودن بغض و نفرت از آمریکا و استکبار جهانی در دل و فکر ملت، جوانان و به خصوص دانشجویان و دانش آموزان است.

وی بر لزوم بازخوانی اقدامات آمریکایی ها در پیش و پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: هیچ گاه نباید ستم ها و جنایاتی که آمریکا در طول تاریخ در حق ملت ما مرتکب شده و خون های پاکی که از نخبگان، جوانان و نوجوانان ما از سوی استکبار و عمالش ریخته شده است را فراموش کنیم.

این عضو جامعه مدرسین با تاکید بر اینکه آمریکا دشمن درجه یک ملت ایران است، اظهار داشت: آمریکا در طول دوره حیاتش به خصوص در دهه های اخیر در حق ملت، کشور و انقلاب ما ظلم و جنایت های بسیاری مرتکب شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی افزود: همواره نگاه ما به آمریکا به عنوان استکبار جهانی، نگاه به دشمنی درجه یک است.

وی همچنین به بدعهدی های آمریکا بعد از انجام مذاکرات اشاره داشت و گفت: مذاکرات در حقیقت به اقتضای شرایط با رعایت اصولی همچون عزت، حکمت و استقلال کشور بی اشکال بود ولی همواره مذاکره کنندگان، مسئولان و ملت ما نباید در هیچ مقطع و مرحله ای فراموش کنند، آمریکا دشمن است.

این عضو جامعه مدرسین افزود: یکی از دست آوردهای مهم مذاکرات هسته ای، روشن تر شدن ماهیت استکبار برای ملت ما بعد از بدعهدی ها، پیمان شکنی، زیاده خواهی، تکبر و زورگویی آمریکایی ها است.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha