جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا

حوزه/ بیش از ۱۲۰ هزار طلبه خواهر در سراسر کشور وجود دارد که بخشی از آنها همچنان مشغول به تحصیل و تعدادی نیز فارغ‌التحصیل شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا امروز در نهمین جشنواره برترین‌های حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور که در سالن همایش های این مرکز برگزار شد،ضمن گرامیداشت 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: استکبارستیزی ملت ایران همچنان ادامه دارد و پایان نخواهد یافت.

وی افزود: رسالت حوزه‌های علمیه این است که با بصیرت و اخلاص در راستای اعتلای دین الهی  بکوشند و تا اجرای تمام احکام الهی در جامعه دست از تلاش بر ندارند.

حجت الاسلام اسماعیل‌نیا خاطرنشان ساخت: این مایه افتخار است که رهبر معظم انقلاب از خواهران طلبه به عنوان پدیده مبارک یاد کرده‌اند و همواره عنایت خاصی به حوزه های علمیه خواهران داشته اند.

دبیر نهمین جشنواره برترین‌های حوزه‌های علمیه خواهران اضافه کرد: بیش از 120 هزار طلبه خواهر در سراسر کشور وجود دارد که بخشی از آنها همچنان مشغول به تحصیل  و بخشی از آنان فارغ‌التحصیل شده‌اند.

وی افزود: هر ساله تعداد زیادی از خواهران مبلغ با هدف آشنا کردن جامعه با عمق اهداف قیام و سیره علمی و عملی امام حسین(ع) به مدارس،‌ دانشگاه‌ها و ... در سراسر کشور اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام اسماعیل نیا در پایان ضمن تشکر از افراد و نهاد‌هایی که در راستای برگزاری نهمین جشنواره برترین‌های حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور همکاری کردند، بیان کرد: توفیقات روز افزون طلاب و اساتید حوزه علمیه را از خداوند خواستاریم.

دبیر نهمین جشنواره برترین‌های حوزه‌های علمیه خواهران از فعالیت تبلیغی بیش از 7 هزار طلبه خواهر در فضای مجازی خبر داد و تاکید کرد: تأثیرگذاری خواهران طلبه در فضای مجازی از افتخارات حوزه‌های علمیه خواهران است.

حجت الاسلام اسماعیل‌نیا در پایان انتخاب برترین‌ها را از میان خواهران طلبه کار سختی عنوان کرد و گفت: با فرایند‌های متعدد ارزیابی، 54 نفر از طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه خواهران که در بخش‌های مختلف علمی،‌ فرهنگی و ... نسبت به سایرین برتر بودند شناسایی شدند و از آن‌ها تجلیل خواهد شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha