شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام  آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس

حوزه/ باید مجدانه در مسیر استکبارستیزی حرکت کنیم و ذره ای از مبارزه با استکبار عقب نشینی نکنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی پیش از ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: برای همه روشن است که آمریکا و انگلستان در سال های متمادی نسبت به این کشور و نسل های مختلف کشور چه جنایت ها و خیانت هایی کرده اند.

وی تصریح کرد: دویست سال انگلستان در این کشور هرکاری خواست انجام داد و به منافع خود رسید و جز خیانت و ستم، دستاوردی برای ملت نداشت.

معاون جامعه مدرسین با تاکید بر اینکه 13 آبان روز روشن تر شدن ماهیت پلید آمریکاست، اظهار داشت: ملت ما نفرت خود را نسبت به آمریکا و استکبارستیزی باید چند برابر افزایش دهد.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی افزود: اگر نسبت به ماهیت آمریکا برای برخی افراد ابهاماتی وجود داشت، درجریان برجام شاهد نمایان شدن ذات خبیث و پلید  استکبار و دشمنی آنها با انقلاب هستیم.

وی تصریح کرد: نسل جوان که مایه امید کشور هستند، باید روز استکبارستیزی را زنده نگاه دارند و توجه داشته باشند 13 آبان باید به عنوان روز استکبارستیزی و ابراز برائت از آمریکا باقی بماند.

این عضو جامعه مدرسین افزود: ملت هوشیار و بیدار ما به گونه ای حرکت کرده که کینه توزی آمریکایی ها روز به روز بیشتر می شود.

وی خاطرنشان کرد: باید مجدانه در مسیر استکبارستیزی حرکت کنیم و ذره ای از مبارزه با استکبار عقب نشینی نکنیم.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha