یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 399026
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲
آیت الله سید محمد تقی مدرسی

حوزه/ آیت الله مدرسی گفت: بخشش و کرامت بی نهایت مردم و صاحبان هیئت ها به زائران امام حسین در حد و اندازه جهاد مجاهدان در جبهه های جنگ است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، روز گذشته گروهی متشکل از رؤسای تعدادی از مواکب و هیئت های عزاداری منطقه المسیب استان بابل عراق با آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای کربلا دیدار کردند.

آیت الله مدرسی در این دیدار گفت: مردم عراق در دو جبهه در حال جنگ و جهاد هستند.

ایشان در بخش دیگر از سخنان خود از تلاش و فداکاری مردم در برگزاری مراسم زیارت اربعین تشکر کرد و گفت: هیچ ملتی مانند ملت عراق نیست؛ چراکه این ملت از سویی در میدان جنگ در حال مبارزه هستند و از سوی دیگر با پای پیاده عازم زیارت امام حسین علیه السلام هستند.

آیت الله مدرسی ادامه داد: در این روزها هم نوایی خوبی میان زائران پیاده امام حسین علیه السلام و رزمندگان جبهه های نبرد وجود دارد؛ چرا که مجاهدان جبهه ها این روزها با زائران تماس می گیرند و از آنها می خواهند مقداری از ثواب پیاده روی خود را به آنها هدیه کنند.

ایشان افزود: این ارتباط معنوی میان مردم به برکت التزام و مراقبت مردم عراق بر انجام زیارت اربعین در هر سال است، اما امسال جهاد با تکفیری ها باعث شده برخی از آنها نتوانند در این زیارت شرکت کنند و چنین ملتی شایسته تقدیر و تشکر است.

این عالم شیعه خاطر نشان کرد: بخشش و کرامت بی نهایت مردم و صاحبان هیئت ها به زائران امام حسین در حد و اندازه جهاد مجاهدان در جبهه های جنگ است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha