یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله سید محمد تقی مدرسی در دیدار با شیخ محمد فلک

حوزه/ آیت الله مدرسی گفت:نیازمند تاسیس حوزه های علمیه جهانی هستیم که بتواند پاسخگوی نیاز میلیون ها نفر از کشورهای مختلف جهان از جمله هند، آذربایجان و نیجریه باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین شیخ محمد فلک نماینده آیت الله العظمی سیستانی در بصره روز گذشته با آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای کربلا دیدار کرد.

آیت الله مدرسی در این دیدار خاطر نشان کرد: ما نیازمند تاسیس حوزه های جهانی هستیم که بتواند پاسخگوی نیاز میلیون ها نفر از کشورهای مختلف جهان از جمله هند، آذربایجان و نیجریه باشند.

ایشان افزود: مردم عراق در پذیرایی و خدمت به زائران امام حسین علیه السلام کوتاهی نمی کنند و وظیفه میهمان نوازی خود را به طور کامل انجام می دهند، اما با این حال در خدمات رسانی به تمام زائران از جهت دینی و فرهنگی، ضعف هایی وجود دارد.

این عالم شیعه ادامه داد: تعداد طلاب حوزه علمیه متناسب با میلیون ها نفر زائری که سالیانه به کربلا می آیند نیست و از این رو علما باید خود را برای اداره بهتر کشور آماده کنند؛ چراکه برخی مسئولان در انجام وطایف خود کوتاهی می کنند و مسئولی که غیر متدین باشد ثروت های کشور را نیز تباه خواهد کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha