سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
آیت الله سید محمد تقی مدرسی

حوزه/ آیت الله مدرسی گفت: جوانان بسیج مردمی در حال دفاع از سرزمین و ناموس عراق هستند و همه باید به آنها احترام بگذارند و از تهمت زدن به آنها دست بردارند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای کربلا در حاشیه درس تفسیر روزانه خود و در حضور جمعی از طلاب حوزه علمیه در مورد استمرار اتهام زنی به بسیج مردمی عراق هشدار داد.

ایشان تاکید کرد: قهرمانان بسیج مردمی امروز با ذکر یا الله و یا رسول الله و یا حسین و یازهرا با دشمنان می جنگند و این نشان دهنده ایمان عمیق آنها می باشد.

این عالم شیعه ادامه داد: برخی افراد در کاخ های خود آرمیده اند و می خواهند بسیج مردمی و جوانان قهرمان ما را با اتهام های باطل، تضعیف کنند، اما این جوانان در حال دفاع از سرزمین و ناموس عراق هستند و همه باید به آنها احترام بگذارند و از تهمت زدن به آنها دست بردارند.

آیت الله مدرسی در زمینه مسائل بین الملل نیز جنگ های داخلی و متعدد جهان را نوعی عذاب الهی دانست و افزود: این روزها برخی تحلیلگران در مورد احتمال وقوع جنگ داخلی در آمریکا در سایه اختلافات میان نامزدهای ریاست جمهوری نیز سخن می گویند و البته ما آرزوی وقوع چنین جنگی را در آمریکا و هیچ کشوری نداریم، زیرا این جنگ ها نوعی از عذاب الهی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha