شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید رحیم توکل

حوزه/ عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: شکل گیری حماسه ماندگار ۹ دی، پاسخ قاطع مردم بصیر به فتنه گرانی بود که به اسلام و قرآن و ارزش های دینی بی حرمتی کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سید رحیم توکل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ضمن گرامیداشت هفتمین سالگرد یوم الله نهم دی اظهار داشت: فتنه گران در سال 88 به ارزش های دینی و انقلابی مردم بی حرمتی و خیانت کردند و پاسخ قاطع مردم نیز در نهم دی ماه حاصل شد که در نتیجه آن اقیانوس عظیم حضور ملت بساط فتنه گران را در هم پیچید.

وی همچنین افزود: کسانی که فتنه را برپا کردند صرفاً به شخص و افراد خیانت نکردند بلکه متاسفانه بالاتر از آن به عالم دین و اسلام خیانت شد و آن ها در واقع کاری کردند که دنیا علیه انقلاب زبان گستاخی اش باز شد.

این استاد حوزه خاطرنشان کرد: طبعاً مردم ما نیز با توجه به شاخصه های دین مداری و انقلابی بودن خود در برابر این جنایت به صورت خودجوش قیام کردند یعنی وقتی نسبت به نظام و اسلام احساس خطر کردند به صحنه آمدند بی آن که کسی آن ها را دعوت کرده باشد و این مساله در دنیا امر بی سابقه ای است.

وی همچنین بیان داشت: به تعبیر رسای مقام معظم رهبری، این یوم الله 9 دی در تاریخ ماندگار شد و بار دیگر بصیرت و هوشیاری انقلابی مردم ایران برای جهانیان به اثبات رسید.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha