دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
طرح جهاد تربیتی اخلاقی

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان کرمان از شرکت مدیران، معونان تهذیب و اساتید مدارس علمیه استان در دوره آموزشی طرح «جهاد تربیتی و اخلاقی» خبر داد.

حجت الاسلام احمد مومنی، معاون تهذیب حوزه های علمیه کرمان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به برگزاری دوره دو روزه دانش افزایی با عنوان طرح «جهاد تربیتی و اخلاقی» در حوزه علمیه کرمان، گفت: با توجه به نقش برجسته و غیرقابل انکار مدیران، اساتید و معاونان تهذیب مدارس علمیه درامر تربیت طلاب، معاونت تهذیب حوزه های علمیه کشور اقدام به برگزاری دوره های دانش افزایی در راستای یادآوری نقش اساتید و بروز کردن روش های ارتباط مؤثر برای ایشان کرده است.

وی با بیان اهمیت برگزاری این دوره در ادامه افزود: سابقه اجرای این دوره در کرمان مربوط به سال گذشته است که در سطح مدیران و اساتید استان و با حضور حجت الاسلام والمسلمین هادی حسینخانی، معاون سابق تهذیب حوزه های علمیه کشور برگزار شد.

حجت الاسلام مومنی ادامه داد: هدف از برگزاری این دوره در استان، رونق بخشیدن به جریان تهذیب و تربیت در حوزه های علمیه است و این طرح مؤثرترین ارکان امر تربیت طلاب را که شامل مدیران، اساتید و معاونان تهذیب می شود، مخاطب قرار داده است.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان کرمان یادآور شد: این دوره در کرمان برای بیش از 70 نفر از اساتید مدارس و همه مدیران و معاونان تهذیب استان از صبح پنجشنبه مصادف با 14 بهمن به مدت 2 روز آغاز شده و در این دوره از استادان برجسته ای همچون حجت الاسلام عالم زاده نوری و حجت الاسلام موسوی نسب کرمانی بهره برده می شود.

وی در پایان گفت: امیدواریم حوزه های علمیه کشور بیش از پیش به سوی اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی در امر تربیت طلاب قدم برداشته و آنان را برای رویارویی با معاندین انقلاب اسلامی از هر لحاظ آماده کند.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha