یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی امام جمعه قائمشهر

نماینده مجلس خبرگان رهبری، راهپیمایی ۲۲ بهمن را صحنه نمایش وحدت و همدلی ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب و ولایت دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه های قائمشهر با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و در پیش بودن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بر ضرورت حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال تأکید کرد.

نمانیده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ملت بزرگ ایران همواره در 38 سال اخیر تاریخ ساز بودند، افزود: به حتم راهپیمایی روز جمعه صحنه نمایش عزت و اقتدار ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی خواهد بود.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی همواره از حضور در صحنه ملت ایران در هراس بوده اند، خاطرنشان کرد: حضور مردم همواره خنثی کننده همه توطئه های دشمنان انقلاب و نظام اسلامی بوده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ملت ایران ثابت کردند که علی رغم همه مشکلات و گرفتاری های معمول هیچ گاه از پشتیبانی و حمایت از انقلاب عقب نشینی نخواهند کرد، بیان داشت: 22 بهمن امسال همانند سال های گذشته، تجلی حضور ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب و آرمان های نظام اسلامی خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که رژیم شاهنشاهی سر سپرده واقعی آمریکا و انگلیس بود، خاطرنشان کرد: این سرسپردگی به گونه ای بود که آمریکایی ها در کوچکترین مسائل داخلی کشورمان دخالت می کردند.

وی در ادامه سخنان خود شرایط پیش از پیروزی انقلاب اسلامی را اسف بار توصیف کرد و با بیان این که کشورمان تا قبل از انقلاب تنها فرمان بر دستورات آمریکایی ها بود، افزود: اما خوشبختانه به برکت پیروزی انقلاب اسلامی امروز شاهد یک پیشرفت مناسب در همه بخش های کشور هستیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری از انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک انقلاب کاملاً مردمی در جهان توصیف کرد و با بیان این که این انقلاب با پشتوانه عظیم مردم به پیروزی رسیده است، گفت: دوام و بقای این انقلاب الهی نیز به حضور در صحنه مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی در بخش دیگری از سخنان خود به مسأله حقوق های نجومی اشاره کرد و آن را آسیب بزرگی برای نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: متأسفانه برخی از این نجومی بگیران از حامیان انتخاباتی برخی از کاندیداها بودند.

وی همچنین به در پیش بودن انتخابات سال آینده کشور اشاره کرد و با بیان این که فضای انتخاباتی کشور با برخی مشکلاتی روبرو است، تصریح کرد: متأسفانه افراد اعضای ستاد و کاندیدهای انتخاباتی به دروغ به‌دنبال رای‌گیری هستند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha