شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
​۱۵ فلسطینی ربوده شدند/ ۶ مغازه تخریب شد/ یک روستا با خاک یکسان شد

​حوزه/اخبار رسیده از سرزمین‌های اشغالی فلسطین نشان می‌دهد که نظامیان ارتش صهیونیستی موج جدیدی از خشونت‌ها را علیه مردم فلسطین در نقاط مختلف سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، سربازان رژیم صهیونیستی 15 فلسطینی را در کرانه باختری ربودند.

به گفته جامعه زندانیان فلسطینی، نظامیان رژیم صهیونیستی در سحرگاه روز سه شنبه با هجوم به خانه‌های فلسطینیان 15 فلسطینی از جمله چند کودک را در بخش‌های مختلف کرانه باختری ربودند.

گفته می‌شود نظامیان اسرائیل به مناطقی چون نابلس در شمال کرانه باختری، شهر حواره در جنوب نابلوس، روستاهای حارس، سلفیت، بیت فجار و اردوگاه پناهندگان مخيم الدهيشة در جنوب بیت لحم، همچنین شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری یورش برده، خانه‌های مردم فلسطین را وحشیانه تفتیش کرده و جوانان فلسطینی از جمله زندانیان سابق را بازداشت کردند.

تخریب 6 مغازه فلسطینی

خودروهای ارتش رژیم صهیونیستی و بولدوزرهای اسرائیل سحرگاه روز گذشته به روستای بیلین در غرب رام الله در کرانه باختری مرکزی یورش برده و مغازه‌های متعلق به 6 فلسطینی را تخریب کردند.

عبدالفتیح مصلح، سرپرست شورای روستای بیلین گفت: نیروی ارتشی بزرگی در حوالی ساعت 3 صبح به روستا حمله کرده و 6 مغازه را تخریب کردند.

وی افزود: ارتش مدعی شد که این مغازه‌ها در فاصله نزدیکی از ایست بازرسی نظامی اسرائیل قرار گرفته‌اند و باید تخریب شوند. این ایست بازرسی توسط سربازان در ورودی اصلی روستا نصب شده است.

تخریب روستای العراقیب برای 112 بار

خبرها همچنین حاکی از این است که  نظامیان رژیم صهیونیستی صبح روز گذشته به روستای بادیه نشین  فلسطینی « العراقیب» در منطقه نقب در جنوب اراضی اشغالی حمله کرده و این روستا را برای 112 بار تخریب کرده‌اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha