دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تودیع حجت الاسلام والمسلمین ربانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ربانی گفت: عزت ما در این است که ید واحده باشیم و دنبال رهبری حرکت کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی ربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به وظایف طلاب و روحانیون در انتخابات پیش رو گفت: در انتخابات خطی را که رهبری نسبت به حضور گسترده و شاخص‌های افراد اصلح مطرح کرده‌اند باید مدنظر باشد.

وی بیان کرد: طلاب و روحانیون وظیفه دارند، در انتخابات هم حضور داشته باشند و هم دیگران را برای حضور در انتخابات ترغیب کنند، نباید صحنه را خالی کرد، چرا که رفتار روحانیون مورد توجه دشمنان دین و اهل بیت(ع) است و بر اساس رفتارهای ما اقدامات خود را ساماندهی می‌کنند.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: عزت ما در این است که ید واحده باشیم و دنبال رهبری حرکت کنیم،  حوزه علمیه امانتی در دست ما طلاب و روحانیون است و ما نباید در عالم سیاست به اسم حوزه از حزب خاصی حمایت کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی گفت: در عالم سیاست باید ببینیم که بزرگان ما در حوزه چه تصمیمی را می‌گیرند، چراکه مراجع تقلید و علما با توجه به ملاقات‌هایی که با کارشناسان و خبرگان دارند به یک سری  مسائل توجه دارند.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: مشارکت، تبلیغ و دعوت دیگران یک وظیفه برای حوزویان است، ولی باید دقت کنیم که در چه جایگاهی قرار داریم چراکه مردم به ما توجه دارند.

وی ابراز داشت: طلاب و روحانیون در انتخابات باید امیال و آرای شخصی خود را کنار بگذارند و ببینند که بزرگان حوزه در این زمینه چه تصمیمی می‌گیرند.

انتهای پیام/313/30

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha