شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سید مرتضی فاطمیان

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین با بیان این که امروز روحانیت حافظ حقیقی اسلام و شریعت محمدی است، گفت: روحانیون باید در برابرانواع توطئه ها و نفوذ دشمنان در جامعه اسلامی روشنگری نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی فاطمیان در نشست روحانیون و ائمه جماعات شهرستان اقبالیه که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزارشد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: تمام تلاش ما روحانیون باید این باشد که در این ماه های پرفضیلت بتوانیم از بهترین ساعات و لحظه های نورانی آن به خوبی استفاده نماییم؛ ماه شعبان مقدمه ای برای ورود به ماه رمضان است و از این رو باید با استفاده از فرصت این ماه، به مناجات با خدا پرداخت.

وی در ادامه سخنان خود به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به ارزش های اسلامی در جامعه اشاره کرد و افزود: امروز ملت ایران مثل همیشه، همراه و همگام با روحانیت بوده و این راه را در پشتیبانی از نظام اسلامی و ولایت ادامه داده و خواهند داد.

امام جمعه شهرستان اقبالیه گفت: برای اینکه بتوانیم به اهداف نظام اسلامی برسیم باید با بصیرت عمل کنیم و بدانیم که بصیرت چراغ راهی برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی است،  نقش روحانیت برای حفاظت از انقلاب و حفظ حضور در صحنه و صیانت از آرمان گرایی و دین باوری مردم بی بدیل و بی نظیر بوده است.

استاد حوزه علمیه  قزوین به حضور روحانیت در مساجد اشاره و اظهار کرد:  وجود روحانیت در مساجد باعث جذب اقشار مردم و پاسخ گویی به  نیازهای فرهنگی جوانان می شود و همچنین با رهبری فکری و فرهنگی روحانیون درغالب راه اندازی کانون، اقامه نماز جماعت، برگزاری جلسات مختلف برای جوانان و نوجوانان و اردوهای زیارتی، نقش مهمی در پویایی مساجد دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha