شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله مهمان نواز

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری، ملاک‌های انتخاب اصلح از دیدگاه رهبر معظم انقلاب را نقشه راه مردم دانست و تصریح کرد: مردم باید مناظره‌ها را جدی بگیرند، چرا که این مناظره‌ها برای شناخت بهتر نامزد اصلح بسیار مؤثر و کارساز است.

آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی با تاکید بر ضرورت حضور حماسی مردم انقلابی در انتخابات ۲۹ اردیبهشت، اظهار داشت: انتخابات مظهر اقتدار ملت و نماد مردم‌سالاری دینی است و  شرکت در آن وظیفه شرعی و ملی همه مردم است.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه نباید از حضور باشکوه و حداکثری مردم در صحنه انتخابات غفلت شود، افزود: روحانیون و طلاب باید آحاد  جامعه را برای حضور در حماسه سرنوشت‌ساز انتخابات ترغیب و تشویق کنند.

وی با بیان این که مردم باید در انتخابات پیش رو با هوشمندی فرد اصلح را انتخاب کنند، خاطرنشان کرد: برای شناخت فرد اصلح معیارهای بسیار خوبی وجود دارد که با مراجعه به آن‌ها می‌توان انتخاب بهتری را انجام داد.

آیت‌الله مهمان‌ نواز ادامه داد: مهم‌ترین معیارهای نامزد اصلح، تبعیت از مقام معظم رهبری، تعهد نسبت به آرمان‌های اصلی انقلاب، مردم‌داری، پایبندی به خون شهدا، امانت داری و صداقت است و مردم باید در انتخابات پیش رو این شاخص ها را مدنظر داشته باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، ملاک‌های انتخاب اصلح از دیدگاه رهبر معظم انقلاب را نقشه راه مردم دانست و تصریح کرد: مردم باید مناظره‌ها را جدی بگیرند، چرا که این مناظره‌ها برای شناخت بهتر نامزد اصلح بسیار مؤثر و کارساز است.

وی اضافه کرد: نامزدهای انتخاباتی، طرح‌ها، سیاست‌ها و نظرات خود در رابطه با موضوعات مختلف را در مناظره‌ها ارائه می‌کنند که با مقایسه و بررسی آنها و تطبیق با رهنمودهای مقام معظم رهبری، می‌توان رئیس‌جمهوری کارآمد و انقلابی را انتخاب کرد و برای چهار سال، مسئولیت مهم اجرایی کشور را به او واگذار کرد.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: تمام مسئولان و مردم باید حساسیت انتخابات امسال ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را درک کنند و با حضور پرشور و حداکثری، دشمنان انقلاب را مأیوس و دوستان انقلاب را شاد و امیدوار کنند.

آیت الله مهمان نواز در پایان یادآور شد: آحاد مردم انقلابی و ولایت مدار باید برحسب وظیفه و شناخت کامل و همدلی، در دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت جدی، پرشور و گسترده داشته باشند . و همچون گذشته دشمنان را مایوس و ناامید کنند

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha