جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
جشنواره کتاب سال رضوی

حوزه/ دبير اجرایي دهمين جشنواره بين‌المللي انتخاب كتاب سال رضوي از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۳۱ خرداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، مهدي قيصري‌نيك، دبير اجرایي دهمين جشنواره بين‌المللي انتخاب كتاب سال رضوي با اعلام این خبر گفت: با عنايت به درخواست بسياري از نويسندگان و ناشران و با توجه به اطلاع‌رساني، مهلت ارسال آثار به جشنواره تا31 خرداد ماه تمدید گردید.

دبير اجرایي دهمين جشنواره بين‌المللي انتخاب كتاب سال رضوي خاطرنشان کرد: تاکنون آثار فراوانی به دبیرخانه جشنواره رسیده است که با توجه به تمدید 15 روزه، پس از پایان مهلت ارسال آثار، منابع در اختیارگروه‌های داوری قرار می‌گیرد.

وی، اشاعه و ترويج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعاليت‌هاي علمي، هنري و پژوهشي مرتبط با سيره و ابعاد مختلف شخصيت امام رضا(ع)، شناسايي، تجليل و حمايت از توليدكنندگان آثار برتر فرهنگي و هنري در این زمینه و كمك به انتشار گسترده آن‌ها را از اهداف برگزاری دهمین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی عنوان کرد و اظهار داشت: دهمین جشنواره بین‌المللی انتخاب کتاب سال رضوی در بخش‌های کتاب برتر، کتاب دیجیتال برتر، پایان‌نامه برتر، ناشر برتر و حمایت از آثار رضوی با موضوع امام رضا(ع) و خاندان آن حضرت، برگزار می شود.

قیصری‌نیک اضافه کرد: نویسندگان، فعالان حوزه فرهنگ رضوی و ناشران می‌توانند تا 31 خرداد ماه سال جاری آثار خود را به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی کتاب سال رضوی ارسال نمایند. مراسم اختتامیه جشنواره نیز هم‌زمان با دهه کرامت، در سازمان کتابخانه ‏ها، موزه‏ ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

براساس اعلام آستان قدس رضوی، نویسندگان، ناشران و فعالین در حوزه رضوی، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از جزییات این جشنواره به سایت جشنواره به نشانی library.aqr.ir/ketabsal مراجعه نمایند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha