سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام سعیدی

حوزه/تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها خطاب به منتخبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر گفت: وارد مسائل حاشیه ای و سیاسی نشوید و ظرفیت و استعداد شورای شهر را صرف خدمت به این مردم و شهر نمایید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در دیدار منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر قم گفت: حضور شما در شورای اسلامی شهر قم فرصتی مناسب برای خدمت که باید به فرموده حضرت علی علیه السلام این فرصت ها غنیمت شمرده شود و باید به بهترین نحو خدمت گزاری را سرلوحه خود قرار بدهید.

امام جمعه قم افزود: آرایی که مردم به شما منتخبین شورای شهر داده اند امانت های الهی هستند و باید مراقب این امانات الهی باشید.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها خاطر نشان کرد: اعتماد مردم به اعضای منتخب شورای شهر پنجم، هم سرمایه و هم آبروی اعضا است و باید مواظب بود که این سرمایه و آبرو حفظ شود و هیچ چیزی برای یک مسئول بالاتر از اعتماد و آبرو نیست.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در ادامه با تاکید بر وجود سلایق و تفکرات مختلف در میان مردم قم گفت: همه مردم قم در عین وجود سلایق و گرایش های مختلف سیاسی و اجتماعی، همگی در این مساله اتحاد دارند که شواری شهر باید به شهر خدمت کند.

وی با توصیه به اعضای شهر مبنی بر پرداختن به امور لازم گفت: تا زمانیکه امور لازم و واجب در روی زمین مانده است سراغ کارهای دیگر که در چارچوب وظایف اعضای نیست نروید و از مسائل حاشیه ای پرهیز کنید.

امام جمعه قم افزود: تعامل، همدلی و صمیمیت با همه دستگاه ها و نهاد های شهری برای اعضای شورای شهر امری ضروری است و به این مساله هم عقل، هم شرع و هم قانون اهتمام دارد و برای پیشرفت و خدمت به شهر،  داشتن روحیه اتحاد و همدلی با دیگر دستگاه ها بسیار مهم است.

تولیت حرم کریمه اهل بیت(ع) اظهار داشت: سامان بخشی امور شهری تنها با انسجام و اتحاد مسئولین شهری واقع می شود و باید توجه داشت این اتحاد و همدلی دچار مشکل نشود.

وی افزود: ترکیب اعضای شورای شهر پنجم هم جامع و هم دارای تخصص های مختلف است که آن را به فال نیک می گیریم و امیدواریم این اعضا با تخصص های مختلفی که دارند بتوانند در خدمت گزاری موفق شوند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در ادامه با اشاره به روند انتخاب رئیس شورای شهر و شهردار قم گفت: در انتخاب شهردار و رئیس شورا دو نکته بسیار مهم ضروری است و باید توجه شود که اولا برای انتخاب شهردار و رئیس شورا زیر بار قبول سفارشات نروید  و فشارهای  بیرونی را در نظر نگیرید و ثانیا خودتان اولویت ها را در نظر بگیرید و ملاک و معیارها را بررسی نمایید و بر اساس آن شهردار و رئیس شورا انتخاب کنید.

وی در پایان با تاکید بر خدمتگزاری اعضای شورای شهر به شهر مقدس قم و مردم ولایت مدار این شهر گفت: وارد  مسائل حاشیه ای و سیاسی نشوید و ظرفیت و استعداد شورای شهر را صرف خدمت به این مردم و شهر نمایید.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha