یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبلیغ دین

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه استان لرستان، دهه کرامت را فرصت طلایی تبیین سیره اهل بیت(ع) دانست و گفت: روحانیون در نهادینه سازی فرهنگ قرآنی در بین نسل جوان نقش اساس را بر عهده دارند.

حجت الاسلام محمد ولی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به فعالیت ۱۱۳ مبلغ طرح هجرت و  امین در نقاط مختلف استان لرستان، گفت: از این 83 نفر مبلغ طرح هجرت و 35 نفر نیز خواهران مبلغ در مدارس امین هستند.

وی ادامه داد: مبلغان علاوه بر اجرای برنامه های محوله تبلیغی خود در روستاها و مدارس امین در طرح اوقات فراغت با برگزاری برنامه های دینی، فرهنگی و ورزشی در پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان نقش اساسی ایفا می کنند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان لرستان، اجرای برنامه های قرآنی و احادیث در پایگاه های نورالثقلین را از برنامه های تبلیغی مبلغان در تمام طول سال برشمرد و افزود: مبلغان با اجرای برنامه های روخوانی، روانخوانی و حفظ آیات و احادیث موضوعی برای سنین مختلف جامعه، در نهادینه ساختن فرهنگ قرآنی در بین نسل جوان گام برمی دارند .

حجت الاسلام ولی پور در پایان از اجرای برنامه های مختلف اعتقادی و اخلاقی دهه کرامت توسط مبلغان خبر داد و گفت: در دهه کرامت مبلغان با بیان ویژگی های اهل بیت(ع) در راستای نهادینه کردن فرهنگ اسلام ناب در جامعه تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha