شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شهدا

حوزه/ معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) از اجرای برنامه تجلیل از خانواده معظم شهدای خادم کریمه اهل بیت (ع) حضرت معصومه (س) خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، اکبر بختیاری طی سخنانی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، ابراز داشت: امسال یکی از ویژه برنامه های دهه کرامت سپاه و بسیج استان، تجلیل از خادمان کریمه اهل بیت(ع) به ویژه تکریم و تجلیل از شهدای بزرگواری چون شهید علی اکبر عربی و خانواده های آن هاست که سال ها توفیق خادمی و نوکری حضرت فاطمه معصومه (س) را برعهده داشته اند.

وی با اشاره به این که در دهه کرامت، رویکرد برنامه های فرهنگی و معنوی سپاه استان قم با محوریت تبیین جایگاه و شخصیت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) بوده است، افزود: به خصوص در بحث حلقه های صالحین استان به این مهم توجه ویژه ای شده و از اساتید مطرح حوزه و دانشگاه برای این منظور استفاده شده است.

بختیاری ادامه داد: همچنین در همین دهه کرامت، ویژه برنامه بزرگ جشن به همت جامعه بسیج زنان استان قم در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد که با استقبال خوب مردم و به خصوص خانواده های قمی همراه بود.

وی همچنین گفت: علاوه بر این ها در طول ایام تابستان ویژه برنامه های فرهنگی و مذهبی و نیز جُنگ شادی بر اساس شاخصه های اسلامی در 9 بوستان شهر مقدس قم برگزار می شود که مخاطب عمده این برنامه ها نیز نسل جوان و خانواده ها هستند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha