یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام سعیدی

حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) گفت: حفاظت از حدود الهی یک وظیفه پر افتخاری است که به یگان ویژه ناجا سپرده شده است و این مساله الزامات خاص خودش را دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در دیدار فرماندهان و مسئولین یگان ویژه استان قم با تبریک دهه کرامت گفت: دهه کرامت برای مردم که مرید و محب اهل بیت(ع) هستند یک دهه شادی به حساب می آید و به زیارت صاحبان حرم های مقدس مشرف می شوند و مجالس شادی برپا می کنند و پایبندی خود را به معارف اهل بیت(ع) نشان می دهند.

امام جمعه قم افزود: سبک و سیاق شادی و عزاداری در دین اسلام بر اساس اصول خاصی بنا شده است و کسانی که که محب اهل بیت(ع) هستند باید بر اساس همان اصول و در مسیر درس آموزی و بهره گیری از معارف ناب دینی حرکت نمایند.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در ادامه با قدردانی از اقدامات یگان ویژه نیروی انتظامی در راستای تأمین امنیت خاطرنشان کرد: خداوند در قرآن کریم بر جان و جسم نیروهای انتظامی مدال پر افتخاری را نصب کرده و علت آن هم ویژگی شاخص این نیرو ها می باشد؛ چراکه یگان ویژه محافظان حدود الهی در جامعه هستند.

وی اظهار داشت: حفاظت از حدود الهی یک وظیفه پر افتخاری است که به یگان ویژه ناجا سپرده شده است و این مسأله الزامات خاص خودش را دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی تاکید کرد: معرفت و شناخت حدود الهی، پافشاری و پایبندی و ملزم دانستن آن حدود در مرحله عمل و فعالیت در مسیر جلب رضایت خداوند از الزامات این یگان برای محافظت از حدود الهی در جامعه است.

امام جمعه قم ابراز داشت: کسانیکه در این یگان فعالیت می کنند نباید به غیر از خداوند از احدی هراس داشته و خودشان نیز در مرحله عمل تکلیف گرا باشند.

انتهای پیام // ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha