جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اختتامیه اردوی علمی نخبگان حوزه

حوزه/ معاون امور استعدادهای برتر مرکز امور نخبگان حوزه گفت: در صددیم که واحد پشتیبانی از رساله های علمی را ایجاد کنیم تا بتوانیم در یک فرآیند مناسب، مدیریت، راهنمایی و هدایت پایان نامه ها را انجام دهیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام طهماسبی، امروز در اختتامیه اردوی علمی نخبگان و استعدادهای برتر حوزه در مشهد،  با اشاره به شرکت 92 نفر در این اردو، گفت: فرآیند انتخاب موضوع با بارش فکری طلاب بر روی موضوعات انتخابی در قبل از اردو به صورت تمرینی آغاز شد، تا توانستیم به فضل الهی این افراد را به طوری مدیریت کنیم که امروز در 5 روز کار علمی بتوانند به حدی برسند که طرح تفصیلی خود را یا تصویب کرده و یا در مراحل پایانی تصویب باشند.

معاون امور استعدادهای برتر مرکز امور نخبگان حوزه افزود: در صددیم که واحد پشتیبانی از رساله های علمی را در این مرکز ایجاد کنیم تا بتوانیم در یک فرآیند مناسب مدیریت، راهنمایی و هدایت پایان نامه ها را انجام داده و قبل از جلسه دفاع اصلی، یک جلسه پیش دفاع نیز برگزار کنیم و در دوره کوتاه مدت و فشرده، روش استخراج مقاله های علمی پژوهشی از رساله را به سرانجام برسانیم.

طرح تفصیلی حمایت از پایان نامه ها و رساله ها

در ادامه این جلسه حجت الاسلام افتخاری، مسئول مدارج علمی حوزه نیز در سخنانی، با ارائه گزارشی از برنامه های این اردو، گفت: این اردو در ادامه برنامه های متعددی بود که از سوی مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه، در قم برگزار شده بود.

مسئول مدارج علمی حوزه اظهار کرد: مقرر شد اساتید با ارتباط نزدیکی که در این اردو با استعدادهای برتر پیدا می کنند، بتوانیم طرح تفصیلی حمایت از پایان نامه ها و رساله ها را به سرانجام برسانیم و خوشبختانه این اتفاق افتاد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha