دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام رضا امیری-مدیر مدرسه مروی تهران

حوزه/ حجت الاسلام امیری گفت: بنا داریم در مجموعه مدرسه مروی در کنار طلاب و به عنوان خادم، به این عزیزان جهت شناسایی و رفع موانع تحصیلی مشاوره بدهیم تا انگیزه ها قوی تر شده و حرکت در مسیر رسیدن به هدف، سریع تر و دقیق تر صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، آیین افتتاحیه سال تحصیلی 96 – 97 حوزه علمیه مروی، پیش از ظهر امروز، با حضور حجت الاسلام والمسلمین تحریری تولیت مدرسه، حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق، مدیر حوزه علمیه تهران، حجت الاسلام اکبری، رئیس مرکز خدمات استان تهران، اساتید و اساتید و طلاب برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام  رضا امیری، مدیر مدرسه علمیه مروی در سخنان کوتاهی ضمن تبریک سالروز ولادت امام هادی(علیه السلام) و تقارن آغاز سال تحصیلی حوزه مروی با این روز مبارک، اظهار داشت: انسان موفق حتما دارای هدف است و هر چه قدر این هدف روشن تر باشد، حرکت سریع تر، دقیق تر، با شتاب بیشتر و با ذوق و شوق بیشتر اتفاق می افتد.

وی ادامه داد: این که گاهی اوقات برخی دچار فراز و نشیب هایی در رسیدن به هدف شان می شوند، شاید یک دلیلش این است که آن فرد هنوز هدف و مسیر خود را به درستی معین نکرده است. و لذا هر چقدر هدف روشن تر باشد، قوت و انگیزه انسان برای رسیدن به آن هدف بیشتر خواهد بود.

مدیر حمدرسه علمیه مروی با بیان این که انگیزه و اراده قوی ویژگی اصلی یک انسان هدفمند است، گفت: گاهی موانع داخلی و خارجی موجب کند شدن اراده و ایجاد سکون در مسیر حرکت انسان می شود. از این رو طلابی که می خواهند مسیر علم و تقوا را برای رسیدن به اهداف معین شده طی کنند باید با این موانع آشنایی داشته باشند.

وی افزود: بنا داریم در مجموعه مدرسه مروی در کنار طلاب و به عنوان خادم، به این عزیزان جهت شناسایی و رفع موانع تحصیلی مشاوره بدهیم تا انگیزه ها قوی تر شده و حرکت در مسیر رسیدن به هدف، سریع تر و دقیق تر صورت بگیرد.

حجت الاسلام امیری در پایان با بیان این که شیوه آموزشی در مدرسه مروی مشاوره محور خواهد بود، گفت: توقع ما از طلاب گرامی این است که خود در شناخت موانع و مشکلات پیشقدم بوده و نسبت به رفع آن ها اقدام کند و ما نیز با همه وجود در خدمت کمک به این عزیزان هستیم و چنانچه این همکاری صورت بگیرد شاهد ارتقاء کیفی در تحصیل و تهذیب طلاب خواهیم بود.

برپایه این گزارش، در پایان این مراسم با حضور اساتید مدرسه علمیه مروی، طلاب ممتاز این حوزه تجلیل شدند. 313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha