یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
تصاویر/ غرفه خبرگزاری حوزه در پنجمین روز نمایشگاه مطبوعات-۱

حوزه/امیر سیاوش جوادیان با بیان اینکه پیوند ارتش با حوزه و روحانیت ناگسستنی است گفت: روحانیون عقیدتی سیاسی ارتش نقش زیادی در ارتقای سطح دینی و معنوی کارکنان و پرسنل ارتش دارد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از تهران، امیر سیاوش جوادیان رئس هیات مدیره کانون بازنشستگان ارتش با حضور در غرفه خبرگزاری حوزه در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با اشاره به حضور پر رنگ و خوب روحانیون عقیدتی سیاسی در ارتش جمهوری اسلامی گفت: روحانیون معظمی که در ارتش وعقیدتی سیاسی مشغول به خدمت هستند نقش مهم و خوبی در ارتقای سطح دینی و عقیدتی پرسنل ارتش دارند و به عبارتی می شود گفت که پیوند ارتش با حوزه ناگسستنی است.

شایان ذکر است خبرگزاری حوزه به عنوان رسانه رسمی حوزه های علمیه نیز همچون دوره های گذشته، با هدف گسترش تعاملات در فضای رسانه ای کشور و اطلاع رسانی از کارکردهای حوزه های علمیه جهان تشیع، در نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات، حضور فعال دارد.

غرفه خبرگزاری حوزه همچنین در طول برگزاری نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات لاوه بربرگزاری سلسله نشست های تخصصی، میزبان شخصیت ها و مسئولان ارشد حوزوی و کشوری، به عنوان «میهمانان ویژه»  و عموم بازدیدکنندگان از نمایشگاه خواهد بود.

علاقمندان می توانند برای بازدید از غرفه خبرگزاری حوزه در نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها، به مصلای امام خمینی(ره) تهران، شبستان اصلی، راهروی 9، غرفه 159 مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha