سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
حجت الاسلام میرتاج الدینی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین میرتاج الدینی با بیان این که راهپیمایی اربعین یک پدیده عظیم فرهنگی است، گفت: این مراسم از معجزات فرهنگی نسل جدید انقلاب است. ولی رسانه ها هنوز به عظمت و ابعاد آن بین المللی نپرداخته اند و ضرورت دارد در این زمینه فعالیت رسانه ای قوی ای صورت بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرتاج الدینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با تقدیر از فعالیت های خبری و رسانه ای خبرگزاری حوزه، گفت: با توجه به ارتباط گسترده رسانه های خبری با افکار عمومی، خبرگزاری حوزه می تواند نقش مهمی را در معرفی حوزه علمیه به جوانان و علاقه مندان به علوم دینی ایفا کند.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم راهپیمایی اربعین، گفت: این راهپیمایی یک پدیده عظیم فرهنگی است و از معجزات فرهنگی نسل جدید انقلاب است. ولی رسانه ها هنوز به عظمت و ابعاد آن بین المللی نپرداخته اند و ضرورت دارد در این زمینه فعالیت رسانه ای قوی ای صورت بگیرد.

نماینده سابق مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در همین راستا بنده طرحی را با عنوان «جشنواره رسانه ای اربعین» به سازمان صدا و سیما پیشنهاد دادم. البته حوزه علمیه هم می تواند عهده دار این جشنواره بین المللی شود. به این صورت که با تشکیل یک دبیرخانه ثابت و دریافت آثارهنری، رسانه ای زائران حسینی از اقصی نقاط جهان با موضوع اربعین، نسبت به معرفی این راهپیمایی عظیم و تبیین اهداف حماسه عاشورا در سطح جهان اقدام شود. 313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha