شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری، آگاهی درست از مسائل روز و زمان را از ضرورت ها دانست و گفت: جوانان باید با تأثیرپذیری از کلاس های آموزشی و تربیتی حلقه های صالحین از نظر علمی، فکری و ایمانی تقویت شوند و سطح اطلاعات و معلومات هم باید با تشکیل کلاس ها و دوره ها افزایش یابد تا بتوانند باجنگ نرم دشمن مقابله کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین،حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، امروز در مراسم تجلیل از اعضای حلقه های صالحین شهرستان آوج، گفت: مباحث بصیرتی، معرفتی، فرهنگی و تربیتی باید بصورت مداوم تکرار شود تا به نتیجه مطلوب برسد و نقش حلقه های صالحین در تحقق این امور برکسی  پوشیده نیست.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: اگر مسائل بدرستی درک نشود علاوه بر عقب ماندگی، انسان را نیز در طول زمان و در انتخاب مسیر دچار انحراف خواهد کرد.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین ادامه داد: همان گونه که حضور داشتن و یا حضور نداشتن فرزند در محیط خانواده بسیار مهمتر از حضور وی در کلاس درس است، حضور متربی در حلقه صالحین نیز باید متفاوت از کلاس درس باشد، چراکه تشکیل کلاس حلقه های صالحین با هدف دین باوری است.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی با اشاره به جنگ نرم دشمن، گفت: جوانان باید با تأثیرپذیری از کلاس های آموزشی و تربیتی حلقه های صالحین از نظر علمی، فکری و ایمانی تقویت شوند  و سطح اطلاعات و معلومات هم باید با تشکیل کلاس ها و دوره ها افزایش یابد تا بتوانند باجنگ نرم دشمن مقابله کنند.

وی در پایان اظهار کرد: سرگروه‌های حلقه های صالحین می توانند با تبیین اسلام ناب محمدی، بیان واقعه عاشورا و زندگی نامه ائمه معصومین(ع) و همچنین رشادت‌های شهدای ۸ سال دفاع مقدس، اندیشه‌های اسلام و فرهنگ ایثار و شهادت را در نسل امروز ترویج دهند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha