یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ تشییع پیکر آیت الله حائری شیرازی در قم

حوزه/ مراسم ارتحال آیت الله حائری شیرازی با حضور مراجع عظام تقلید در مسجد اعظم قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، مراسم اولین شب ارتحال آیت‌ الله محی‌الدین حائری شیرازی امشب با حضور مراجع عظام تقلید، علما، فضلا و شاگردان ایشان و امت شهیدپرور و عالم‌پرور قم، برگزار شد.

این مراسم، پس از نماز مغرب و عشا در مسجد اعظم برگزار شد و آیات عظام مکارم شیرازی، جوادی آملی، شبیری زنجانی،‌ سبحانی،‌ نوری همدانی، آیات امینی، ‌خرازی، ‌اعرافی، اراکی، خاتمی و... حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی از دفتر مقام معظم رهبری، حجج‌اسلام‌والمسلمین شهرستانی،‌ سعیدی، مصلحی، ربانی و... به همراه نمایندگان مراجع عظام تقلید نیز در این مراسم حضور داشتند.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد، استاد حوزه علمیه قم، با ذکر خدمات اجتماعی و علمی و سیاسی مرحوم آیت الله حائری شیرازی، ایشان را عالمی با عمل و از نوابغ حوزه دانست.

گفتنی است: آیت الله حائری شیرازی از علمای مبارز و مجاهد و از استادان درس اخلاق حوزه های علمیه و نماینده سابق ولی فقیه در استان فارس بود که پس از عمری تلاش و تدریس و تبلیغ مکتب اهل‌بیت(ع)، روز گذشته در سن ۸۱ سالگی در قم، دارفانی را وداع گفت و در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(ع) به خاک سپرده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha