جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام فغانی

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه قزوین با اشاره به این که رهبری معظم انقلاب اسلامی همواره مسلمانان را به هوشیاری و بیداری در برابر دسیسه های دشمنان توصیه فرموده اند، گفت: بی بصیرتی خواص برخی در فتنه ۸۸ جامعه را گرفتار بحران کرد.

 حجت الاسلام عباس فغانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، با گرامیداشت حماسه نهم دی سال 1388 به موضوع بصیرت در جامعه اشاره کرد و گفت: در هر زمانی اگر مردم آن با بصیرت عمل کنند، پیروزی محقق خواهد شد.

وی با اشاره به این که رهبری معظم انقلاب اسلامی همواره پیش همه مسلمانان را به هوشیاری و بیداری در برابر دسیسه های دشمنان توصیه فرموده اند، ادامه داد: متاسفانه برخی از عوام و خواص به توصیه مدبرانه و اندیشمندانه رهبری خردمند عمل نکردند و بی تفاوت شدند و فتنه سال 88 به وقوع پیوست.

معاون تبلیغ حوزه علمیه قزوین افزود: خوشبختانه مردم با بصیرت ایران اسلامی، با هوشیاری به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و در صحنه حاضر شده و حماسه نهم دی را آفریدند و ریشه فتنه را خشکاندند.

حجت الاسلام فغانی خاطرنشان کرد: اگر خواص با بصیرت عمل کنند، هیچ زمانی فتنه به وقوع نخواهد پیوست، همان طوری که در جنگ تحمیلی و در بحران های دیگر مردم از ولی امر مسلمین اطاعت کردند و در صحنه حاضر شدند و پیروزی نصیب ملت ایران گرید.

معاون تبلیغ حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: مدیران و مردم باید با هوشیاری، اهداف دشمنان داخلی و خارجی را شناسایی کرده و در مقابل آن ایستادگی کنند.

وی با بیان این که ایران امروز در سایه عنایات باری تعالی، رهبری مقام عظمای ولایت، اطاعات مردم از ولی فقیه و توان تسلیحاتی به‏ روز، آماده مقابله با هرگونه دیوانگی احتمالی دشمنان انقلاب است، بیان داشت: قیام عاشورا فقط مختص سال 61 هجری قمری نبود، بلکه مختص همه زمان‌ها بوده و برای مقابله با فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان نیازمند بصیرت عاشورایی هستیم..

حجت الاسلام فغانی با تاکید بر ضرورت بصیرت افزایی و برگزار باشگوه مراسم گرامیداشت ۹ دی تاکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha