یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین اقبالی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه علوی قم گفت: پژوهش از مسائل مهم درحوزه های علمیه است و برای رشد علمی حوزه اثر گذار است، می طلبد همه مسئولین برای برگزاری پژوهش های موفق و رشد علمی حوزه های علمیه حمایت و پشتیبانی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین اقبالی، پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر مدرسه علمیه علوی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین میرمعزی، معاون پژوهش حوزه های علمیه، اساتید و طلاب این مدرسه علمیه در قم برگزار شد، با تقدیر از  همه کسانی که در عرصه پژوهش تلاش کرده اند گفت: مدرسه علمیه علوی جزء اولین مدارس علمیه ای بود که  موضوع  پژوهشی را راه اندازی کرد.

مدیر مدرسه علمیه علوی ادامه داد: اگر چه در ابتدای راه، با سختی های فراوانی در برگزاری برنامه ها روبه رو بودیم، ولی به مرور زمان شاهد آثار و  برکاتی در عرصه پژوهش در این مدرسه هستیم.

وی افزود: پژوهش از مسائل مهم درحوزه های علمیه است و برای رشد علمی حوزه اثر گذار است از این رو می طلبد همه مسئولین برای برگزاری پژوهش های موفق و رشد علمی حوزه های علمیه حمایت و پشتیبانی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین اقبالی اظهار داشت: امید است در آینده نزدیک شاهد پیشرفت حوزه های علمیه در عرصه پژوهش و رشد علمی حوزه ها باشیم.

313/40

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha