شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام مرتضی خورشیدی

حوزه/ حجت الاسلام خورشیدی با تاکید بر اهمیت فضای مجازی در دنیای کنونی گفت: باید با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی بتوانیم آموزه های دینی را با دقت و سرعت بیشتری نشر دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام مرتضی خورشیدی، صبح امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه حضرت امام صادق (ع) شهرستان بیجار اظهار داشت: امروز فضای مجازی به اهرمی در دست کشورها و دولت های استکباری قرار گرفته است و هرنوع استفاده ای که بخواهند از آن خواهند داشت.

وی ادامه داد: امروز فضای مجازی تبدیل به فضای حقیقی شده است، زیرا رویدادهای اخیر در خصوص اعتراضات به بیکاری و گرانی و سپس انحراف آن با ابزار فضای مجازی، خلاف جهت نظام اسلامی، حکایت از نفوذ عناصر جبهه معاند و اجنبی در این اجتماعات دارد.

این استاد حوزه افزود: متولیان هدایت و ارشاد امت اسلام بویژه روحانیت اصیل به مانند همیشه ضمن پیگیری مطالبات به حق ملت و امت لازم است با همکاری نهادهای ذیربط نسبت به بومی سازی شبکه های اجتماعی و با افزایش راندمان و فعالیت حضور خود به رسالت الهی جهت توسعه و بالندگی این نظام در گذر از پیچ تاریخی و جبهه مقاومت اسلامی هرچه تمامتر عمل نماید.

حجت الاسلام خورشیدی  اظهار کرد: باید با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی بتوانیم آموزه های دینی را با دقت و سرعت بیشتری نشر دهیم و زمینه ساز ظهور حضرت قائم آل محمد (عج) باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha