جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ماموستا محمدامین راستی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج با تاکید بر این که آشوبگران هیچ گونه عرق ملی ندارند، گفت: مردم استان کردستان و شهرستان های تابعه هیچ سنخیّتی با اغتشاشگران ندارند و آنان را دشمنان این مملکت و ملت می دانند.

ماموستا محمدامین راستی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان با اشاره به برخی از اعتراضات در سطح کشور، اظهار داشت: جمهوری اسلامی در طول این چند دهه خدمات ارزشمندی برای ملت به ویزه استانهایی همانند کردستان داشته است، با این وجود عده ای فرصت طلب و بی هویت به دنبال زیر سئوال بردن این خدمات هستند.

امام جمعه موقت سنندج تاکید کرد: هماهنگونه که رهبر معظم انقلاب می فرمایند، انتقاد واجب و حق هر کسی است، ولی برخی در این میان پا را فراتر از انتقاد گذاشته و با ایجاد تجمعات غیرقانونی سبب سلب امنیت از مردم و آسیب رساندن به اموال عمومی می شوند.

وی با اشاره به اینکه هر نوع اعتراض و اعتصابی باید در چارچوپ قانون باشد، گفت: همه باور داریم که مشکلات اقتصادی به علت تحریم های دشمنان در کشور وجود دارد و طبیعی است که عده ای از این وضع ناراضی باشند ولی سئوال اینجاست که چرا برخی به بهانه انتقاد از اوضاع اقتصادی اصل نظام را آماج توهین های خود قرار می دهند؟!.

ماموستا راستی بیان داشت: همه مردم به خوبی می دانند کسانی که در خیابان ها اغتشاش به پا می کنند هیچ گونه عرق به میهن و وطن ندارند و از سوی دشمنان این نظام حمایت و پشتیبانی می شوند.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: مردم انقلابی کردستان هرگز خود را مقابل نظام و جمهوری اسلامی قرار نمی دهند که این نشات گرفته از شعور سیاسی و انقلابی آنان دارد.

ماموستا راستی در پایان گفت: مردم استان کردستان و شهرستانهای تابعه هیچ سنخیتی با اغتشاش گران ندارند و آنان را دشمنان این مملکت و ملت می دانند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha