جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سجاد کاوه

حوزه/ معاون پژوهش مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیاء(ص) سنندج گفت: تا زمانی که ملت ایران در مسیر ولایت فقیه حرکت می کنند، هیچ توطئه و ترفندی نمی تواند گزندی به این نظام الهی برساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سجاد کاوه، امروز در جمع طلاب مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیاء(ص) سنندج اظهار داشت: امروز دشمنان می خواهند به هر طریق ممکن به این نظام که برآمده از بطن اسلام و مردم است، ضربه وارد کنند.

معاون پژوهش مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیاء(ص) سنندج تاکید کرد: امروز طلاب وظیفه دارند که زوایای جنگ روانی و فرهنگی دشمنان را برای جامعه بازگو کنند.

وی با اشاره به اینکه تهاجم فرهنگی دشمنان در اشکال و قالب های گوناگون است، گفت: در حال حاضر فضای مجازی به یکی از سلاح های دشمنان برای تبلیغات سوء و ایجاد شبهه در بین جوانان مسلمان تبدیل شده است، لذا طلاب باید ضمن تسلط کامل بر ابعاد فضای مجازی و جنگ روانی دشمن، زوایای این ناتوی فرهنگی را برای عامه جامعه تشریح و روشن کنند.

حجت الاسلام کاوه در ادامه بیان داشت: تجمعاتی که این روزها در سطح برخی از شهرها دیده شد، نتیجه پاره ای از سوءمدیریت های اقتصادی بود که مردم به آن انتقاد دارند، با این حال مردم باید مواظب فرصت طلبان و دشمنان نظام باشند که در پوشش مردم، هنجارشکنی و به مقدسات توهین می کنند.

معاون پژوهش مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیاء(ص) سنندج تصریح کرد: دشمنان به خوبی می دانند تا زمانی که ملت ایران در مسیر ولایت فقیه حرکت می کنند، هیچ توطئه و ترفندی نمی تواند آسیبی به این نظام الهی برساند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha