چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
بازدید از مدرسه علمیه بیجار

حوزه/ در سفر یک روزه مدیر حوزه علمیه استان کردستان به بیجار از مدرسه علمیه این شهر بازدید به عمل آمد و از خدمات و تلاش های حجت الاسلام حکمت حکیمی فر، مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) این شهرستان تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان به همراه جمعی از اساتید حوزه  از مدرسه علمیه حضرت امام صادق(ع) شهرستان بیجار بازدید به عمل آوردند. در این بازدید از مراحل تجهیز مدرسه علمیه شهرستان بیجار بازید کرد  و با طلاب این مدرسه به بحث و گفتگو پرداختند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در این دیدار اظهار داشت: خوشبختانه نسبت به گذشته امکانات رفاهی برای طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار بهتر شده است و نسبت به قبل به هیچ وجه قابل مقایسه نیست.

در این دیدار، موضوع اردوی قم طلاب در نشست مشترک مدیر حوزه علمیه استان و مدیر مدرسه علمیه بیجار و سایر اساتید مطرح و راه کارهای آن بیان شد.

از دیگر برنامه های این سفر یک روزه مدیر حوزه علمیه استان کردستان، افتتاح 6 واحد استادسرا برای اساتید مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار بود.

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام المسلمین عربیان با اهدا لوح تقدیر از خدمات مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع)، حجت الاسلام حکمت حیمکی فر تجلیل کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha