پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
ماموستا عبدالرحمن خدایی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی نزدیک است و مردم اهل سنت استان کردستان همگام و همراه با مردم سایر کشور این دهه مبارکه را جشن خواهند گرفت و در شادی های ملت ایران سهیم خواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی صبح امروز در جمع روحانیون اهل سنت شهر سنندج، با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران تفاوت های بسیاری با انقلاب های دیگر در سطح جهان داشته است.

امام جمعه موقت شهد سنندج گفت: اولین و شاید مهمترین ویژگی و تفاوت انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب ها در جهان، داشتن رهبری معنوی بود و دومین ویژگی این انقلاب اهداف عالیه آن بوده است.

این عالم اهل سنت با تأکید بر اینکه پیروزی انقلاب اسلامی تمامی معادلات منطقه را برهم زد، افزود: انقلاب اسلامی ایران سبب شد معادلات کشورهای استکباری همانند آمریکا، شوروی، انگلیس و ... در منطقه کاملا دگرگون شده و این خود ضربه بزرگی به برنامه های بلندمدت بلوک شرق و غرب بود.

ماموستا خدایی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران، انقلاب خوبی ها و دگرگونی ها بود و پیروزی جمهوری اسلامی بر نظام ستمشاهی، خط بطلانی بر 2500 سال سلطه بی چون و چرای شاهان و ظالمان بوده است.

امام جمعه موقت سنندج اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی نزدیک است و مردم اهل سنت استان کردستان همگام و همراه با مردم سایر کشور این دهه مبارکه را جشن خواهند گرفت و در شادی های ملت ایران سهیم خواهند بود.

این عالم اهل سنت در ادامه به برخی از ویژه برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در کردستان اشاره کرد و گفت: ان شاء الله در این دهه مبارک شاهد آذین بندی معابر، برگزاری جشن های مردمی، همایش ها، سخنرانی ها، دعوت از شخصیتهای سیاسی، فرهنگی، دینی کشور و استان و... در کردستان و  شهرستانهای تابعه خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha