یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ماموستا محمد امین راستی

حوزه/ امام جمعه موقت شهر سنندج با تاکید بر اینکه امنیت یکی از نعمات این نظام است، گفت: امروز جای جای منطقه و خاورمیانه محل نزاع و درگیری است، ولی به شکرانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ضریب امنیت در کشور حتی از کشورهایی که لاف امنیت و گنبد آهنین می زنند، بسیار بالاترست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا ملامحمدامین راستی، شامگاه دوشنبه در جمع طلاب اهل سنت شهر سنندج با اشاره به نزدیک شدن به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امام راحل دهه ها مبارزه، تبعید و زندان شدن را به جان خرید، ولی هرگز یک قدم از اراده و خواسته خود عقب ننشست.

امام جمعه موقت شهر سنندج ادامه داد: امام (ره) توسط رژیم ستم شاهی بسیار مورد اذیب و آزار قرار گرفت و بارها ایشان را به بهانه هایی مثل خرابکاری، تلاش برای تغییر رژیم ستم شاهی و... به عراق، ترکیه و فرانسه تبعید کرد، ولی این کارها نه تنها باعث خللی در وجود و اراده امام نشد، بلکه ایشان را مصمم تر از قبل می کرد.

ماموستا راستی ادامه داد: با آمدن امام خمینی (ره) و راحیه و شمیم انقلاب اسلامی، کاخ های زور و ستم به یکباره فرو ریخت و همه دیدیم که هیمنه و ابهت پوشالی شاه مخلوع که خود را ژاندارم منطقه می دانست، به یکباره از هم پاشید.

این عالم اهل سنت در ادامه با تاکید بر اینکه امنیت یکی از نعمات این نظام است، گفت: امروز جای جای منطقه و خاورمیانه محل نزاع و درگیری است، ولی به شکرانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ضریب امنیت در کشور حتی از کشورهایی که لاف امنیت و گنبد آهنین را می زنند، بسیار بالاترست.

وی در ادامه سخنان خود به شهادت تعدادی از نیروی سپاه پاسداران توسط داعش در روزهای اخیر در غرب کشور اشاره کرد و گفت: گروهک های تروریستی سالیان سال است که به دنبال ضربه زدن به این نظام هستند، ولی عمل آنها تاکنون بازخوردی بالعکس داشته است.

امام جمعه موقت سنندج افزود: امروز ایران به برکت انقلاب اسلامی در منطقه حرف اول را می زند و بسیاری از کشورهای همسایه از این اقتدار به خوبی اطلاع دارند و جرأتی برای هر گونه حرکتی را ندارند که این هم از نعمات این نظام مقدس است.

ماموستا راستی در ادامه با اشاره به اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی امسال نسبت به دوره های گذشته بسیار متفاوت تر است، گفت: دشمنان داخلی و خارجی در هفته های گذشته با راه اندازی اغتشاش های مختلف در کشور برنامه های بسیاری برای نظام و مملکت داشتند به همین منظور دهه فجر انقلاب اسلامی امسال می تواند مشت محکمی بر دهان این یاوه گویان و وطن فروشان باشد.

این عالم اهل سنت اظهار داشت: امسال برادران اهل سنت و اهل تشیع باید در کنار هم، دهه فجر انقلاب اسلامی که در واقع یوم الله است را جشن بگیرند و به ایادی و خود فروختگان استکبار و امپریالیسم اجازه هیچ گونه حرکتی را ندهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha