شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
انقلاب اسلامی

حوزه/ با مشارکت خواهران طلبه سراسر کشور پویش انقلاب در قاب خاطرات همزمان با ایام الله دهه فجر در فضای مجازی برگزار می‏ شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، محمدتقی جلیلی رئیس اداره فرهنگ سازی فضای مجازی حوزه های علیمه خواهران، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: با مشارکت خواهران طلبه سراسر کشور پویش انقلاب در قاب خاطرات همزمان با ایام الله فرخنده دهه فجر در فضای مجازی برگزار می ‏شود.
وی با بیان اینکه گرامیداشت انقلاب شکوهمند اسلامی وظیفه ای همگانی است افزود: برآنیم تا با مشارکت خواهران طلبه ضمن انتشار گسترده خاطرات انقلاب در فضای مجازی یاد و خاطره جانفشانی و ازخودگذشتگی شهدای سرافراز انقلاب اسلامی را زنده کرده تا به این واسطه فراموش نکنیم که این موهبت الهی چگونه به دست ما رسیده است.
جلیلی گفت: در همین راستا "انقلاب در قاب خاطرات" را به عنوان سرفصلی تعریف کردیم تا همه شرکت کنندگان در این پویش مطالب خود را با این عنوان منتشر نمایند.
وی افزود: برای این پویش دو محور پیش بینی کرده ایم که عبارتند از: خاطرات انقلاب: خاطره ای از دوران انقلاب، به نقل از یک فرد(بستگان، اساتید، دوستان و آشنایان و...) به قلم خواهر طلبه و انتشار آن در فضای مجازی؛ تصاویر انقلاب: انتشار تصویر بستگان یا آشنایان خواهران طلبه که در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی حضور داشته و یا به شهادت رسیده اند، همراه با چند سطر توضیح به قلم خواهر طلبه.
 جلیلی در پایان خاطر نشان کرد: سه خاطره برتر، که بیشترین بازنشر در فضای مجازی را به خود اختصاص دهند در سایت طلبه نوشت منتشر خواهند شد.

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha