شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
رئیس آکادمی فقه اسلامی هند

حوزه/ خالد سیف الله رحمانی در مراسم اختتامیه مسابقه خطابت طلاب علوم دینی به زبان انگلیسی در سخنان خود با تاکید بر به روز بودن روش ها و ابزار تبلیغ دین گفت: دانستن زبان های بیگانه و داشتن سواد رسانه ای برای طلاب علوم دینی یکی از بهترین ابزار تبلیغ دین اسلام است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»؛ خالد سیف الله رحمانی رئیس آکادمی فقه اسلامی هند در مراسم اختتامیه مسابقه خطابت طلاب علوم دینی به زبان انگلیسی در سخنان خود با تاکید بر به روز بودن روش ها و ابزار تبلیغ دین گفت: دانستن زبان های بیگانه و داشتن سواد رسانه ای برای طلاب علوم دینی یکی از بهترین ابزار تبلیغ دین اسلام است.

این مسابقه برای چهارمین سال متوالی به صورت سراسری در میان محصلین علوم اسلامی هند و از سوی موسسه آموزشی تحقیقاتی مرکز المعارف هند در ایالت آسام برگزار شد.

خالد سیف الله رحمانی رئیس آکادمی فقه اسلامی هند که همو سنخنگوی هیئت احکام شخصیه مسلمانان هند است ضمن تقدیر از برگزارکنندگان و تشویق شرکت کنندگان در این مسابقه گفت: این نکته قابل توجه است که ما با یادگیری یک زبان چگونه می توانیم دایره مخاطبین خود را در تبلیغ گسترش دهیم، یادگیری زبان انگلیسی امروز برای طلاب یک امر ضروری است.

وی افزود طلاب دینی علاوه بر زنان باید مسلط بر قانون و دارای سواد رسانه ای باشند تا بتوانند به شکل بهتری به تبلیغ دین بپردازند.

در مرحله نهایی این مسابقه 21نفر از مدارس و مراکز مختلف هند به رقابت پرداختند که در پایان به تمامی شرکت کنندگان گواهی و لوح تقدیر و به برگزیدگان جوایزی اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha