یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نعمت زاده

حوزه/ امام جمعه مرند برای حل چند مشکل اساسی این شهرستان، آستین بالا زده و از نزدیک ضمن بازدید این پروژه ها، وارد مذاکره با مسئولان استانی و کشوری شده تا این مشکل چندین ساله را حل و فصل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت زاده روز پنجشنبه در دیدار ماهیانه جمعی از روحانیون شهرستان مرند با اشاره به جایگاه روحانیت در انقلاب اسلامی ابراز داشت: مردم خودشان به شورا و نماینده مجلس و رئیس جمهور رأی داده و انتخاب کرده اند، اما اگر نواقصی وجود داشته باشد، مردم به نام اسلام و روحانیت می نویسند.

وی افزود: امروز مردم مشکلات زیادی دارند و حقوق مردم رعایت نمی شود، مسائل بیکاری و گرانی از جمله مشکلاتی است که نارضایتی مردم را به دنبال داشته است، رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند: ما در عدالت اجتماعی موفق نبوده ایم.

امام جمعه مرند همچنین به ورود برای حل برخی مشکلات شهرستان مرند اشاره کرد و گفت: در طرح انتقال آب ارس به دشت های هرزندات و یکانات، ورود مستقیم کرده ام و قصد دارم تا حل این مشکل پیگیر باشم، برهمین اساس هفته گذشته از نزدیک از خط انتقال آب ارس به دشت های شهرستان مرند بازدید کردم.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده افزود: برخی در فضای مجازی اعم از مسئولین و مردم، با دادن اطلاعات غلط به مردم، روند پیشرفت این پروژه را با مشکل روبه رو می کنند، هر کسی سعی دارد این طرح را به نام خود تمام کند، اما طرح ساماندهی آب های مرزی زیر نظر مستقیم رهبر معظم انقلاب اسلامی اجرا می شود.

وی در ادامه با اشاره به مشکل پروژه «جواهر» تصریح کرد: سرمایه گذاری زنوزی ۳۷۰ میلیارد ریال برای احداث پروژه های «جواهر» و قائم سرمایه گذاری کرده، اما این پروژه با گذشت ۶ سال به نتیجه نرسیده است.

امام جمعه مرند با بیان این که هفته گذشته از مراحل پیشرفت پروژه جواهر مرند بازدید کردم، تاکید کرد: برای هر روز تعویق این پروژه ۹۰ تا ۱۲۰ میلیون ریال خسارت به بیت المال وارد می شود که از جیب مردم پرداخت خواهد شد، از طرفی این پروژه مشکلات عدیده ای برای شهروندان ایجاد کرده که مردم را نسبت به نظام بدبین می کند.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده خاطرنشان کرد: اگر مسئولان در زمینه اجرای یک پروژه اشتباهی کرده اند، چرا باید نظام و انقلاب زیر سوال برود؟ ما برای حل این مشکل، با مدیران و مسئولان همراه خواهیم بود تا شاهد حل آن باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha