شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
دیدار با خانواده شهید

حوزه/ عضو خبرگان رهبری با بیان این که قدردانی و پاسداشت خانواده‌های شهدا بسیار ستودنی است، زیرا آنان اسوه و الگوی جامعه هستند، گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا اثرات مثبتی دارد و برای ما تذکری است که رشادت های شهدا را یادآور و از آنها درس بگیریم.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی در دیدار با خانواده شهید محلاتی، گفت: خانواده معظم شهدا هیچ توقعی ندارند، اما ما به آنها نیاز داریم و این دیدارها برای ما تجدید روحیه و انرژی مضاعفی در پی دارد. این عزیزان چشم و چراغ ملت و مایه آبرو و عزت نظام هستند.

عضو خبرگان رهبری با بیان این که قدردانی و پاسداشت خانواده‌های شهدا بسیار ستودنی است، زیرا آنان اسوه و الگوی جامعه هستند، افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا اثرات مثبتی دارد و برای ما تذکری است که رشادت های شهدا را یادآور و از آنها درس بگیریم و سپس، از خود گذشتگی‌ها را به نسل جدید انتقال و فرهنگ ایثار و شهادت را منتقل نماییم.

امام جمعه شهرستان تاکستان تصریح کرد: تمام خطوط ورق‏ های هشت سال دفاع مقدس مزین به خون شهدا و نام، یاد و خاطره رزمندگان اسلام و حماسه هایی است که از خود به جا گذاشتند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد:  ما مسئولان محتاج دعای خانواده شهدا هستیم و باید وظایف و مسئولیت های خود نسبت به جامعه و این خانواده های بزرگوار را درست انجام دهیم تا در راه شهیدان گام برداریم.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی بیان داشت: اگر امروز آمده‌ایم برای این است كه راه را گم نكنیم و بدانیم این انقلاب ثمره خون هزاران شهیدی است كه امروز من و شما میراث‌دار این رسالت بزرگ هستیم.

وی اظهار کرد: درست است كه به ظاهر شهدا از بین ما كوچ كردند و رفتند و ما با چشم خود آن‌ها را نمی‌بینیم، اما طبق وعده الهی این‌ها زنده هستند و در نزد پروردگارشان از رزق و روزی فراوان بهره‌مند می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha