یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام نعمت الهی

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین، اقتصاد را پاشنه آشیل جمهوری اسلامی دانست و گفت: خرید کالای خارجی امروز به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شده است و این فرهنگ باید تغییر کند و همه نگاه ها معطوف به تولیدات داخلی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی نعمت الهی صبح امروز در همایش ائمه جماعات و روحانیون با موضوع «حمایت از کالای ایرانی» که با حضور آیت الله دری نجف آبادی، در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، گفت: مقام معظم رهبری چند سال است که در نامگذاری سالها به مسئله اقتصاد توجه داشته و شعارهای اقتصادی را مطرح می کنند و امسال نیز “حمایت از کالای ایرانی” را مطرح کردند که این  موضوع نشان دهنده اهمیت این مسئله در کشور است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین افزود: خرید کالای خارجی امروز به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شده و این فرهنگ باید تغییر کند و همه نگاه ها معطوف به تولیدات داخلی باشد، تا کارآفرینان بازاری مطمئن را پیش روی خود ببیند.

وی ادامه داد: فرهنگ حمایت از کالای ایرانی در جامعه بدون اقدام و رفتار عملی مسئولان و ایجاد اعتماد بین مردم نهادینه نمی شود و باید شهروندان و مدیران در خرید محصولات داخلی پیش قدم شده تا زمینه اعتماد در جامعه  برای  خرید کالای ایرانی ایجاد شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی  لازمه توسعه و پیشرفت در کشور است و تحقق شعار سال با پرهیز از خرید کالای خارجی در کشور محقق می شود.

حجت الاسلام نعمت الهی تصریح کرد: کلید رونق اقتصادی و حل مشکل بیکاری، مصرف کالای ایرانی است، مردم باید با نه گفتن به کالای خارجی، در جهت احیای تولیدات ملی تلاش کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: تولید کنندگان ایرانی نیز باید با ایجاد رقابت و تولید محصول با کیفیت، مردم را برای مصرف تولیدات داخلی تشویق کنند.

وی در پایان گفت: پاشنه آشیل نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز موضوع مهم اقتصادی در جامعه است و وظیفه امروز روحانیت و مبلغین این است که بتوانند از طریق شبکه تبلیغ  فرهنگ حمایت و خرید کالای ایرانی را در جامعه نهادینه کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha