شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 448100
۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱
معاونت تهذیب

حوزه/ غرفه معاونت تهذیب حوزه های علمیه کشور در حاشیه مسابقات قرآن طلاب جهان اسلام آثار قرآنی خود را به همراه بن خرید به طلاب عرضه کرده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، معاونت تهذیب با آخرین آثار علمی، پژوهشی و قرآنی خود در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و قرآنی موسسات و مراکز حوزوی حضور یافته است.

در این غرفه که در حاشیه دومین مسابقات بین المللی طلاب جهان اسلام در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار شده است کتب تخصصی این معاونت در این حوزه در معرض دید طلاب قرار گرفته است.

در این غرفه کتاب هایی چون لباس روحانیت در نبردها نمادها، آموزش حفظ قرآن به زبان ساده، علما و انس با قرآن، همسران همراه، هر روز با حدیث، مجموعه کتب طلیعه انس در قالب طرح ملی انس با ثقلین و هر روز با قرآن در منظر دید قرار گرفته است.

از دیگر کتبی که در این غرفه در معرض دید قرار گرفته می توان به بربال فرشتگان، نقش تربیتی مدیران در مدارس علمیه، همسران سازگار، نوجوان در نقش شکیبایی، بایدها و نبایدهای زبان، از تفاوت تا تفاهم و... اشاره کرد.

گفتنی است: این غرفه امروز تا نماز مغرب وعشا در این مدرسه دایر است و طلاب می توانند از بن 25 هزار تومانی برای خرید کتب استفاده کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha