سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مدیر کل اوقاف مازندران

حجت الاسلام حیدری با بیان این که امروز انقلاب اسلامی ایران پرچم شیعه را در جهان به اهتزاز در آورده است، تصریح کرد: همین عزت و اقتدار شیعه موجب عصبانیت دشمنان شده است و به همین دلیل تلاش می کنند تا اقتدار شیعه را بشکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران، یک شنبه شب در مراسمی که به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) در ساری برگزار شد با اشاره به این که راه اهل بیت(ع) راه عزت و سربلندی است، گفت: امروز نیز راه سربلندی و عزت امت اسلامی در گرو بهره گیری از معارف اهل بیت(ع) است.

وی با بیان این که اهل بیت(ع) برای حفظ دین و میراث گرانقدر پیامبر گرامی اسلام در برابر زورگویی ها و ظلم حکام ستمگر ایستادند، افزود: جایگاه امروز دین مرهون مجاهدت ها و از خودگذشتگی های ائمه اطهار(ع) و علما در طول تاریخ است.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به این که با اشاره به این که اهل بیت(ع) با قدرت راه پیامبر گرامی اسلامی را ادامه دادند و پیام الهی را به مردم منتقل کردند، خاطرنشان کرد: پس از ائمه اطهار(ع) نیز این علما و مراجع دینی بودند که آن مسیر را تا حصول نتیجه ادامه دادند.

مدیر کل اوقافو امور خیریه مازندران با بیان این که همواره در برابر جبهه حق و عدالت، جبهه کفر و نفاق وجود داشته است، تصریح کرد: ائمه معصومین(ع) زحمات بسیاری کشیدند تا توانستند اسلام ناب را جهان مدار کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز در سایه همه دشمنی های بدخواهان، اسلام ناب در جهان عزت و عظمتی خاص دارد، خاطرنشان کرد: دشمنی های امروز با شیعیان، به دلیل جایگاهی است که به برکت اهل بیت(ع) در جهان به دست آورده ایم.

حجت الاسلام حیدری با بیان این که امروز انقلاب اسلامی ایران پرچم شیعه را در جهان به اهتزاز در آورده است، تصریح کرد: همین عزت و اقتدار شیعه موجب عصبانیت دشمنان شده است و به همین دلیل تلاش می کنند تا اقتدار شیعه را بشکنند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به این که اهل بیت(ع) همواره پشتیبان محکمی برای برای جامعه شیعی بودند، خاطرنشان کرد: شیعه علیرغم همه مظلومیت هایی که وجود داشته در سایه حمایت های اهل بیت(ع) امروز به تفکری غالب در جهان تبدیل شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز دشمنان در برابر عزت و عظمت شیعه در منطقه شکست خورده اند، تصریح کرد: عصبانیت امروز کفار و سلطه گران به دلیل شکست های متعددی است که در طول سال های اخیر از جبهه مقاومت خورده اند.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به این که دوری و فاصله گرفتن از اهل بیت(ع) به طور حتم خسارت های جبران ناپذیری را در پی خواهد داشت، افزود: اگر امروز می بینیم جامعه اسلامی پس از پیامبر این گونه با مشکلات دست و پنجه نرم می کند به دلیل بدعهدی آنها نسبت به ائمه اطهار(ع) است.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه مازندران با بیان این که متأسفانه امت اسلامی پس از رحلت پیامبر گرامی مسیر ایشان که همان تبعیت از اهل بیت(ع) بود را ادامه ندادند، خاطرنشان کرد: فاصله گرفتن از اهل بیت(ع) آغاز تفرقه و اختلاف میان امت اسلامی و نفوذ و توطئه دشمنان علیه دین و ارزش های ناب اسلامی بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز نیز دشمن از حربه تفرقه و اختلاف برای ضربه زدن به اسلام استفاده می کند، گفت: دشمن با طرح مسأله شیعه و سنی تلاش می کند آتش تفرقه و اختلاف را در جامعه اسلامی روشن و آن را شعله ور کند.

حجت الاسلام حیدری با تأکید براین که امروز مهم ترین راه پیروزی در برابر هجمه های دشمنان وحدت و همبستگی امت اسلامی است، خاطرنشان کرد: به طور حتم دشمن در برابر اتحاد امت اسلامی قدم از قدم برنخواهد داشت و عقب نشینی خواهد کرد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران در بخش پایانی سخنان خود گفت: امت اسلامی با تبعیت از معارف الهی و سیره اهل بیت(ع) می توانند توطئه های دشمنان را خنثی و بستری را برای رشد و تعالی جامعه اسلامی فراهم کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha