جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری با رهبر انقلاب

حوزه/ استاد حوزه و دانشگاه گفت: هر یک از بحران هایی که در کشور ایجاد شد برای ساقط کردن نظام کافی بود، اما این مدیریت حکیمانه مقام معظ رهبری بود که توانست از این اتفاقات جلوگیری کند

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی استاد حوزه و دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با اشاره به نحوه مدیریت انقلابی مقام معظم رهبری، گفت: حضرت آقا فرموده اند که الگوی من در بحث انقلابی شهید نواب صفوی است.

وی، منشا و جایگاه والای رهبری را مبانی معرفتی ایشان عنوان کرد و افزود: حضرت آقا از زمان قبل از انقلاب هم جز شخصیت های علمی و بارز حوزوی بوده است که در مسائل فقهی و حقوقی با برگزاری کلاس، بسیاری از افراد را برای مبارزه با رژیم طاغوت آماده کردند.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: بعد معرفتی مقام معظم رهبری حاصل تلاش های علمی ایشان است و الگوی های سیاسی و مبارزاتی ایشان هم به دلیل برخورد با امثال شهید نواب صفوی ها می باشد.

وی خاطر نشان کرد: با وجود آن که حتی در رسانه های بیگانه نیز سیاستمدار ترین شخص جهان را مقام معظم رهبری می دانند، اما همه این ها صرفا بعد سیاسی ایشان نیست البته این موارد هم دخیل است، اما بعد معنوی بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام فلاحی ادامه داد: هدایتگری در عرصه گسترده ای مثل سیاست خارجی و داخلی واقعا قدرت بالای مدیریتی می خواهد که مسئله معنوی ایشان به عنوان یکی از برجستگی های شخصیتی معظم له کمک بزرگی در این راه بوده است.

وی به مدیریت رهبر معظم انقلاب در مواجهه با بحران ها پرداخت و اظهار داشت: هر یک از بحران هایی که در کشور ایجاد شد برای ساقط کردن نظام کافی بود، اما این مدیریت حکیمانه مقام معظ رهبری بود که توانست از این اتفاقات جلوگیری کند. به تعبیر بهتر می توان به یقین گفت که اگر غیر از ایشان فرد دیگری سکاندار این انقلاب بود با وجود بحران های مختلف نظام سقوط کرده بود.

وی تاکید کرد: حضرت اقا بسیار هوشمندانه بعد از رحلت امام در عرصه های مختلف همه موضوعات را به خوبی و حکیمانه مدیریت کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha