جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله علماء نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه روز دوشنبه درگردهمایی فرماندهان نیروی انتظامی استان بمناسبت هفته ناجا

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه مردم کوچه و بازار به دنبال امنیت و آرامش در محل کار و زندگی می باشند، گفت: یکی از مهمترین مطالبات مردم از نیروی انتظامی برخورد مقتدارنه با مفاسد و مجرمان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، روز دوشنبه درگردهمایی فرماندهان نیروی انتظامی استان بمناسبت هفته ناجا، با اشاره به جدیث پیامبراکرم(ص) که فرمودند: نعْمَتَانِ‏ مَجْهُولَتَانِ‏ الْأَمْنُ وَ الْعَافِيَة» پیامبر(ص) فرمودند: دو نعمت است كه ناشناخته اند «امنیت و تندرستی»، گفت: برخورد مقتدرانه در همه امور همواره مورد تاکید امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری می باشد.

وی در ادامه با توجه به برخورد مقتدرانه نیروی انتظامی با متخلفین و برهم زنندگان نظم و امنیت در جامعه، افزود: در مواردی که با اقتدار ورود کنیم قطعاً نتایج بهتری خواهیم گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه مردم کوچه و بازار به دنبال امنیت و آرامش در محل کار و زندگی می باشند، اظهار کرد: یکی از مهمترین مطالبات مردم از نیروی انتظامی برخورد مقتدارنه با مفاسد و مجرمان است.

آیت الله علما با اشاره به زحمات شبانه روزی پلیس جهت برقراری نظم و امنیت برای شهروندان در جامعه، گفت: مردم همواره قدردان جانفشانی پلیس بوده و از برخورد قانونی با مجرمین حمایت کرده اند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به فرموده حضرت امام(ره) که فرمودند: کار پلیس عبادت است، تصریح کرد: نیروهای نظامی و انتظامی در کشوری خدمت می کنند که لحظه لحظه خدمت آنها با ارزش و عبادت است.

 وی در پایان رمز عبادت گونه کار پلیس در جامعه را، قدم برداشتن در راه خدا دانست و گفت: ارزش کار ناجا به جهت فرمانبری از امر ولایت فقیه و اجرای احکام الهی است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha